Wpis z mikrobloga

@Vuze: LUDZIE NIE DAJCIE SIE NABRAĆ! stawia go to na wygranej pozycji bo nie wiemy ilu ludzi nie zagłosuje. Być może został by zakopany pod ziemię a tak to patrz #!$%@? stworzył #!$%@? perpetume mobila oszukista #!$%@?.

XD
@Luka_Wars: no do tego, że ja już jakiś czas jestem po szkole średniej, a ciągle mi się wydaję, że warto byłoby sprawdzić ten naiwny system organizowania !!! życia gospodarczego ;), wniosek - mniej bystry muszę być ;)
@NikczemnyPan: Aha, czyli na fali euforii z powodu zdanej matury uważasz się za kogoś, kto może wyrażać opinie o polityce? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wolny rynek jest powszechnie stosowany od ładnych lat, ma na koncie już dwa poważne kryzysy gospodarcze - na początku XX i XXI w. Co tutaj chcesz sprawdzać?
@Luka_Wars:

ad1. nie widzę korelacji miedzy zdaniem matury a uważaniem się za kogoś kto może wyrażać opinie o polityce, bądź nie. Masz jednak rację, euforia byłą ogromna - ledwo zdałem polski !

ad2. ja jestem z tych, którzy uważają ze mamy więcej socjalizmu niż wolnego rynku, if you know what i mean ;)
@NikczemnyPan:

Ja jestem z tych, którzy uważają ze mamy więcej socjalizmu niż wolnego rynku, if you know what i mean ;)


I know that you don't know anything about economy and politics. D. Tusk to dla ciebie również socjalista, tak?
@NikczemnyPan: Jeśli dla ciebie powiedzenie, że premier musi być po części socjaldemokratą to przyznanie się do socjalizmu to chyba nie powinieneś zaliczyć matury. Tak poza tym, Platforma Obywatelska jest w PE w chadecji, a nie socjalistach.
@Luka_Wars:

Socjaldemokracja – lewicowy ruch społeczny wywodzący się z ruchu robotniczego, który za główny cel stawia sobie budowę ustroju i społeczeństwa socjalistycznego drogą demokratycznych reform.


Wybacz, ale nadawanie tonu wypowiedzi, że jak premier po części to nie oznacza, że w ogóle, brzmi jak tłumaczenie uber kuca z bredni krula

co do matury, pisałem przecież, że ledwo zdałem, weź to pod uwagę ;)
@NikczemnyPan: