Wpis z mikrobloga

@Alver: Brak podstawowej wiedzy nie upoważnia Cię do zadawania tak głupich pytań. Pozdrawiam, tym razem skończy się tylko na ostrzeżeniu i usunięciu tematu.

___________________

Admin ma zawsze rację.
@Alver: dominują twinsparki i 2,5, jeśli trafia się 2.0tb to w tragicznym stanie (jechałem #!$%@? do kwidzyna oglądać), trzylitrówki najczęściej pogazowane i przepalone tak że smutek bierze. Nie wiem czy nie kupić po prostu już jakiejkolwiek i po trosze bawić się. xD i może debilne pytanie ale gaz można zdemontować? tzn no pewnie można ale z jakimi konsekwencjami :D
@Alver: Faktycznie, do 2.0 TB trzeba mieć rękę, czas, cierpliwość i ogarniętego mechanika... 2.5 miód, ale 3.2... To mój kolejny cel :) I broń boże ze stajni GM ;)
@Alver: no ja właśnie całe życie z waria.. znaczy z turbo i to nie w takich silniczkach więc :P twin spark odpada bo przez to są #!$%@? na alfe, no i 155KM (czy co tam pozostało) w takiej kobyłce to za mało. Jeśli panowie mówicie że ten gazpower można usunąć no to.. jakie wydatki na dzień dobry? :D oprócz wielowahacza oczywiście
@PrawicowyBelkot: Demontaż LPG jest tani. Co do 166 to nie mam pojęcia bo jeździłem okazyjnie. Polecam zajrzeć na forum. Też uważam, że przed liftem lepsza. Ja bym celował w 3.0 ale jeśli trafisz na dobre, zadbane 2.0tb to było by ciekawie.

@Kukuror: Nigdzie nie napisałeś. Fajnie, że dobrze chodzą. Szkoda, że tak wiele alf jest zaniedbanych :(
@Alver: nie no panie ja wątki z alfaholików to już znam na pamięć :D wg nich co może być prawdą, nie da się już kupić prawilnej 166, wszystkie to wyprzedaże bo ostatniemu właścicielowi nie opłaca się robić zawieszenia xD i tym podobne opinie