Aktywne Wpisy
CreaOnion +191
Człowiek jedzie Uberem do monopolowego a tam napad. I tak nikt tego na nocnej nie wyplusuje więc daje filmik. Typ na koniec nam groził że nas dojedzie xd
https://streamable.com/71bx65
https://streamable.com/71bx65
DFWAFDS +10
#przegryw słuchajcie co się odjeb@lo właśnie u huopa pisze od razu bo później zapomnę. Sorry za składnię ale jestem trochę zdenerwowany sytuacja.
Przebudziłem się nagle, tradycyjnie leżałem na boku i tradycyjnie obróciłem się na plecy, serce zwariowało nagle, chyba 200 uderzenia na sekundę, myślę sobie zawał... Ale po jakimś czasie przeszło i znowu staram się zasnąć. W końcu wpadłem w taki pół sen (niby śpię ale jeszcze kojarzę co wokół mnie się
Przebudziłem się nagle, tradycyjnie leżałem na boku i tradycyjnie obróciłem się na plecy, serce zwariowało nagle, chyba 200 uderzenia na sekundę, myślę sobie zawał... Ale po jakimś czasie przeszło i znowu staram się zasnąć. W końcu wpadłem w taki pół sen (niby śpię ale jeszcze kojarzę co wokół mnie się
Na necie szukałem - nikt nie opisywał takiego problemu, więc może tutaj mi pomożecie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Otóż chciałbym używać EdgeDetectEffectNormals, ale występują wtedy takie artefakty jak na screenie :/
(świat składa się z bloków, które są tworzone dynamicznie)
Jak rozwiązać ten problem? Jakoś "scalać" te bloki?
#unity3d #gamedev (zawołam też #grafika3d może będą coś wiedzieć)