Wpis z mikrobloga

Następny problem :[

Na necie szukałem - nikt nie opisywał takiego problemu, więc może tutaj mi pomożecie ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Otóż chciałbym używać EdgeDetectEffectNormals, ale występują wtedy takie artefakty jak na screenie :/

(świat składa się z bloków, które są tworzone dynamicznie)

Jak rozwiązać ten problem? Jakoś "scalać" te bloki?

#unity3d #gamedev (zawołam też #grafika3d może będą coś wiedzieć)
velotri - Następny problem :[

Na necie szukałem - nikt nie opisywał takiego problemu...

źródło: comment_dOujlc1lIj7dJEqW6zSUTL7UIb08rxwX.jpg

Pobierz
  • 3
@shido: Wtedy razem z artefaktami znika większość krawędzi. Zostają tylko te "zewnętrzne" czyli te na tle nieba, a mi chodzi o to, aby właśnie nie zlewały się bloki kiedy np. jeden jest wyżej.