Hej dzisiaj mam dla was ciekawostkę
Sklep Euro.com.pl
Przez 43 dni nie potrafi naprawić telefonu z tytułu rękojmi :)
Kasy nie chcą oddać, telefon nie wiedzą kiedy wróci tak na dobrą sprawę to nie wiedzą w sumie nic ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Od około 5 dni twierdzą, że telefon jest naprawiony, ale nie potrafią powiedzieć co naprawili i kiedy przewidują zakończyć naprawę czy też zwrot produktu.
O protokole z naprawy też można zapomnieć.
Wersja trochę dłuższa dla ciekawskich:
Przechodząc do meritum telefon zgłoszony do naprawy z tytułu rękojmi. 14 dnia potwierdzenie od sklepu, że wada wykryta i telefon zostanie naprawiony.
W momencie kiedy zacząłem naciskać i stwierdziłem, że trochę już przegięcie czekać na telefon ponad miesiąc z naprawą: telefon magicznie się naprawił ale jak wyżej nikt nie wie co naprawiono jak naprawiono nie ma protokołu z naprawy nikt nic nie wiem w skrócie.
Powołałem się na zapis: Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). W art. 561 § 2 Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.) uregulowano, że sprzedawca jest zobowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego.
I napisałem, że odstępuję od umowy ale według euro nie mogę bo telefon naprawiono i mam czekać może kolejny miesiąc jak mi go łaskawie oddadzą.
Aha i dostałem 80 zł jak rekompensatę :) Jednak nie skorzystam
Poniżej screny, aby nie było, że wymyślam i kogoś pomawiam.
Artykuł w celu informacyjnym aby każdy się zastanowił do co jakości obsługi serwisowej danego podmiotu.
i czy chciałby aby tyle trwała jego naprawa ?
Komentarze (94)
najlepsze
@pilkarskiswir: to tak nie działa. Gdyby się nie ustosunkowali w ogóle to tak, wówczas jest uznana. Ale OP napisał, że ostatniego dnia zaakceptowali reklamację i zdecydowali, że naprawią telefon. Czyli rozpatrzyli rękojmię.
Problem jest teraz z jej realizacją bo tego już niestety przepisy nie regulują.
Ale oczywistym jest, że te 43 dni to o wiele za długo i afera jak najbardziej słuszna.
Nie udało mi się odzyskać pieniędzy bo twierdzili, że wszystkie zwroty sprawdzają i to ja ich próbuję oszukać oddając "starą" myszkę.
Od tego czasu każdy droższy
No to zamawiam. Przy składaniu zamówienia jednak nie jutro, ale za 3 dni. Ok, przeżyjemy. Mamy zapas czystych ubrań.
W dniu dostawy o ok. godz. 20:00 dostaję telefon, że nie wyrobią się dzisiaj z dostawą. Ok, no to przywieźcie jutro. Takiego wała, najbliższy kolejny termin dostawy za 4 dni. W sumie tydzień czekania na pralkę.
Normalnie bym zrezygnował, ale
Ja chce
On, ona, ono chcę
Mi kiedyś Lidl wymienił pistolet klejowy na gwarancji ale zabrali paragon ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Po raz drugi kupiłem coś w euro agd przez inernet i po raz drugi proces zwrotu to jest jakiś żart. Pierwszy zakup w mojej historii musiałem odsyłać na palecie do Pruszkowa bo przywieziony sprzęt od spodu był uszkodzony. Wszędzie sprawdziłem ale nie od spodu i jak dostawca odjechał to zostałem z