Wpis z mikrobloga

#p--o #mnich

P--o wyprodukowane dla Produkty Klasztorne S. A. przez Pilsweizer. Kapsel wskazuje na to, że jest to p--o małoseryjne, bo nawet nie ma nadruku. P--o jest słodkie, karmelowe, mdłe. Ma przyjemny słodki zapach, nie czuć w nim alkoholu mimo, że ma 6.8%. Na etykiecie czytamy, że nie zawiera środków konserwujących (sic!). P--o kosztuje około 4.5 zł w Małpce. Etykieta i kapsel mają przekonać, że jest to produkt wyjątkowy. Tymczasem p--o jest co najwyżej średnie. Filtrowane i pasteryzowane, udaje tylko p--o wyrabiane w sposób tradycyjny. Jedno można wypić, ale po drugim już mnie lekko mdli. Jest po prostu za słodkie. Pozdrawiam fanów piwa. Chętnie poznam waszą opinię na temat tego piwa.
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@dreaper: Browar Grybów nie słynął raczej z produktów dla zaawansowanych piwoszy, ale ostatnio coś kombinują. Zrobili nawet AIPA, ale nie wiem z jakim skutkiem. Zresztą z firmowego nie wypada się wypowiadać na temat konkurencji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@axis_mundi: bez przesady, aż tak źle nie jest, ale nie tego oczekiwałem kupując to p--o. z resztą producent nie umieszcza żadnych informacji na temat piwa, a była by to fajna sprawa gdyby wiedzieć co się kupuje.
  • Odpowiedz