Wpis z mikrobloga

@Leinnan: No to zrób tak... Zróżnicuj tekstury i nie rób ich większych, a podciągnij troszkę polycount. Pobaw się światłem, bo te jest cholernie płaskie, zastanów się nad warstwą prerenderowanych tekstur refleksów. O ile większość obiektów wygląda ok, tak łuki na oknach w auli wyglądają okropnie... No i nadal, korytarz jest bardzo klaustrofobiczny i pusty. (zostaw to na później). :) btw. polecam tag #leinnanhall . Ja będę paczał ;)
  • Odpowiedz
@themindcrusherHS: Okna w auli to placeholdery. Zabiorę się za nie konkretniej jutro. Przydałoby się też zmniejszyć ilość krzeseł(stanowią połowę CAŁEGO tricountu). Jutro chyba wpadnę do szkoły z telefonem i miarą i porobię parę zdjęć i zmierzę okna na korytarzu+"akwarium" czyli klitkę woźnego, także na korytarzu. Co do tagu, proponowałbym bardziej ogólnie, aby w razie prac nad kolejnymi rzeczami nie musieć brać innego tagu, na przykład #leinnanblends
  • Odpowiedz
@Leinnan: No to patrzę na tag. :) Walcz tam. Ambitne podejście z miarą i aparatem na aulę, ale poradzisz sobie bez tego. Z czasem zorientujesz się, że miara przeszkadza, a aparat dezorientuje. Nie rób 100% odwzorowania sceny (użyj wyobraźni) i nie przekładaj miar co do milimetra, bo się w tym pogubisz. Skup się na tym, na co nie zwraca się zwykle uwagi. Dystrybucja światła w pomieszczeniu, detale, paprochy i śmieci w
  • Odpowiedz
@themindcrusherHS: To projekt do szkoły, dlatego w miarę sterylnie i dokładnie chcę odwzorować.

Oczywiście modeluję poza tym, jednak nie jestem zbyt dobry.

https://picasaweb.google.com/104368998313648827180/Sclavinia02?authkey=Gv1sRgCIaBvraQjJuRHQ&noredirect=1#5908190162099609138

https://copy.com/ScY9vFC7JwhE/Bez%C2%A0tytu%C5%82u.jpg

https://copy.com/lp6SbDxQVwAL/Bez%C2%A0tytu%C5%82u1.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=6HZv6NiB4jg Budynki głównie+wypełniacze scen, ale nie wszystkie
  • Odpowiedz