Wpis z mikrobloga

Studiuję finanse i wybieram właśnie przedmioty na następny semestr. Jednym z przedmiotów jest programowanie w VBA w Excelu. Zainteresowało mnie to, bo mam pewne niespełnione ambicje w tym obszarze. Tzn chciałam zacząć studia informatyczne, ale w końcu stwierdziłam, że i tak pewnie nie dam rady, będę gorsza niż wszyscy inni, bla, bla i do tego wszystkiego jeszcze pokierowałam się miłością. Ech, szkoda gadać, ale to nie wpis o moich żalach. ;)

Szczerze mówiąc, nie widziałam do tej pory nawet, że taki język istnieje, ale już trochę o nim poczytałam. Wiem, że sam w sobie może ma niewielką wartość i użyteczność z racji, że jest wiele dużo popularniejszych i praktyczniejszych języków, ale... jakby nie patrzeć programowanie to programowanie - uczy pewnego charakterystycznego myślenia. Do tego nie jest trudny. Tak sobie wykombinowałam, że mógłby być fajnym wstępem do dalszej nauki w tym kierunku. Ja wiem, że można się zaopatrzyć w książki czy kursy i zacząć się od razu uczyć samemu (wiele osób poleca taki sposób) któregoś bardziej przydatnego języka, ale skoro mam możliwość liźnięcia podstaw i rozwijania w tym kierunku z pomocą kompetentnej osoby, to czemu nie? Dodatkowo byłaby to spora motywacja, bo ciężko mi samej rozpocząć tak duży życiowy projekt. Miałam już styczność z różnymi językami, coś tam umiałam, ale z różnych powodów nigdy długo nie potrafiłam wytrwać w tym, co robię.

Zatem, co myślicie? :)

#programowanie #informatyka #studbaza #kiciochpyta
  • 16
  • Odpowiedz
@Jainapl: VB to prosty, wręcz prostacki język. Gorzej, jak trzeba nauczyć się całęgo posranego API w którym to wszystko się odbywa..brr..
  • Odpowiedz
@Jainapl: nie rozkminiaj bo stwierdzisz że jednak nie warto bo coś tam coś tam, chcesz spróbować? zapisuj sie i lecisz, najwyzej to nie ebdzie to, zdarza sie;p
  • Odpowiedz
z pomocą kompetentnej osoby