Aktywne Wpisy
matigala +147
Bogaci rodzice to #!$%@? master klucz do sukcesu. Pracuję od 17 roku życia, począwszy od guwnorobot skończywszy na jakiś menagerskich stanowiskach i #!$%@? #!$%@? z tego mam. Gdzie dom, luksusowy samochód i jeszcze czas dla samego siebie? Nie dali nigdy. A taki seba co chodziłem z nim do szkoły, rodzice prowadzili hurtownie materiałów budowlanych już od lat '90 zawsze był we wspaniałej kondycji psychicznej, świetne samopoczucie, nigdy problemów, w klasie uchodził za
derton778 +15
Poznałem dziewczynę, byliśmy na kilku randkach. Na majówkę mamy razem jechać z naszymi wspólnymi znajomymi do #chorwacja. Ale jak pomyślę, że ktoś ją przede mną peklował to jakoś mi się odechciewa, ciężko mi sobie wyobrazić jakąś dłuższą relację z takimi dziewczynami. Co robić?
#rozowepaski #logikarozowychpaskow #zwiazki #seks #randkuj z wykopem
#rozowepaski #logikarozowychpaskow #zwiazki #seks #randkuj z wykopem





Otóż, krótko i zwięźle. Mam do napisania program symulujący tabelę ligi piłkarskiej. Wyniki mogę sam przypisać, bądź pseudolosować. Problem mam ogólnie w pojęciu konceptualnym tego wszystkiego. Jestem świeżo po wytłumaczeniu początku obiektówki i ta wiedza jeszcze nie jest przyswojona.
Do rzeczy. Jak stworzyć cały projekt? Myślałem nad klasą drużyna, w niej obiekty jak nazwa, pkt, bramki itd.. Czy jakieś metody oprócz konstruktora by się zawierały w tej klasie? Czy w main.cpp funkcja mecz to dobry pomysł? Do maina dodać też sortowanie i wypisywanie tabeli?
Ogólnie, gdyby ktoś mógł wytłumaczyć zarys tego wszystkiego, czego użyć, jakich funkcji, byłbym bardzo wdzięczny. A ja już sobie będę próbował to napisać.
#programowanie #cpp
Komentarz usunięty przez autora
mecz = liga.nastepnyMecz(), a moze bardziej liga.dodajMecz(mecz). Zastanow sie gdzie chcesz czym zarzadzac itd. I napisz klasy tak, zeby to osiagnac.