Wpis z mikrobloga

#ets2 #logitech

Od wczoraj rozkminiam alternatywne sposoby kierowania. Teraz gram na padzie PS3, ale nadal to nie jest to. Przy manewrach strasznie wolno kręci się kierownica. Nadal zastanawiam się nad zakupem kierownicy Logitecha Driving Force PRO/GT, które mają obrót 900st. Gdzieś przeczytałem, że najlepiej w ETSie ustawić kierownicę na 788st, żeby obrót kierownicy był identyczny z tą z ekranu. Czy gdy będę kręcił kierownicą szybko, to równie szybko w grze będzie się to odbywać? Ewentualnie czy po prostu będzie opór przy kręceniu?
  • 5
@loozaque: U mnie na dfgt jest niestety lag gdy kręcę kierownicą szybko. Próbowałem rożnych ustawień, ale bez sukcesu. Przyzwyczaiłem się co prawda, ale gdyby udało się to naprawić to byłoby fenomenalnie.

Oporów nie mam na kierownicy btw, tylko jak dojdę to końca 788 stopni oczywiście.
@davidoff_OB: U mnie dopóki nie zmieniłem czułości kontrolera lag był właśnie na kołach właśnie. Akurat to, że kierownica się kręci z opóźnieniem to najmniejszy problem. Strasznie było podczas szybszych zmian kierunku (np na rondach) - kierownica już dawno wyprostowana, a w grze skład wciąż skręca. Parę razy miałem kraksę przez to.

Teraz czułość ustawiona na maksa i problemu nie ma :)