Logika #polsl n-----ć pełno g---o przedmiotów. Wcisnąć je w wymagające przedmioty. Wymagać uczestnictwa w laborkach wymagać sprawozdań z kosmosu. Dziwić się że studenci ściągają, biorą sprawozdania z gotowców i nic nie umieją na główne przedmioty XD
Co powinna zrobić uczelnia: - wydupic gowno przedmiotu ewentualnie mocno obciąć z nich program zaliczenie online bo każdy z IQ większym niż 90 wie że każdy na tym gównie ściąga. Nie ściągają jedynie turbo kujony 1 % studentów i przegrywy co źle usiadły albo nie umieją ściągać. To ja się pytam po c--j takie coś. Skoro zabiera jedynie czas. - zmienić system laboratorium bo teraz każdy jedzie z gotowców ewentualnie marnuje całe dni na opracowanie tego gówna. Sprawozdania powinny być robione bezpośrednio po wykonaniu ćwiczenia - dofinansowac program z głównych przedmiotów bo to żenada że nie ma zbiorów zadań z tego. Niech chociaż tablice wymienią ja p------e żebym się nie musiała domyśleć co tam pisze.
Nie wiem co za debil wymyślił aktualny program studiów ale dzięki temu wyśle na rynek pracy stado przemęczonych życiem nieuków. A co głupszy będzie mylił swoją pracę nad g---o rzeczami z realna wiedzą. #studbaza
@szynszyla2018: z doświadczenia wiem, że na #polsl 90% przedmiotów to do zdania bez jakiejkolwiek potrzeby żeby się uczyć. 10% to elektrotechnika, układy scalone (np. na informatyce). Największy time-waste to sprawozdania, ale połowę można zrobić na zajęciach, więc nie jest źle.
Nawet Architektura Komputerów niby trudna, bo sporo wiedzy, ale jak chodzisz na wyklady i słuchasz na nich to ezzz.
@szynszyla2018: literalnie na kazdej uczelni mozna zdefiniowac takie cyrki xD Tez narzekalem na polsl, a jak porozmawialem ze znajomymi z innych uczelni, to wypada na prawde bardzo konkretnie. Wiadomo tez ze kwestia wydzialu, chociaz tez nie mozna generalizowac, ja na AEI mialem tylko do czynienia z jednym prowadzacym, ktory bardzo sie wyroznial w negatywnym tego slowa znaczeniu. Jezeli szybko sie lapie wiedze i po prostu sie ogarnia, to te studia
@TiREX: no nie wiem na jeden przedmiot uczyłam się po 8 h dziennie przez trzy tygodnie. Zdane prawda. Ale jakbym miała w jednym czasie jeszcze zdawać jakieś gówna to byłoby u-----e. Inny przedmiot był dla mnie nie do ogarnięcia i musiałam brać z tego korki tak ch7jowo był prowadzony ( pisanie równań na obsranej tablicy z której g---o widać, wszystko na notatkach ręcznych) brak pdf z tłumaczeniem jak co robić
Co powinna zrobić uczelnia:
- wydupic gowno przedmiotu ewentualnie mocno obciąć z nich program zaliczenie online bo każdy z IQ większym niż 90 wie że każdy na tym gównie ściąga. Nie ściągają jedynie turbo kujony 1 % studentów i przegrywy co źle usiadły albo nie umieją ściągać. To ja się pytam po c--j takie coś. Skoro zabiera jedynie czas.
- zmienić system laboratorium bo teraz każdy jedzie z gotowców ewentualnie marnuje całe dni na opracowanie tego gówna. Sprawozdania powinny być robione bezpośrednio po wykonaniu ćwiczenia
- dofinansowac program z głównych przedmiotów bo to żenada że nie ma zbiorów zadań z tego. Niech chociaż tablice wymienią ja p------e żebym się nie musiała domyśleć co tam pisze.
Nie wiem co za debil wymyślił aktualny program studiów ale dzięki temu wyśle na rynek pracy stado przemęczonych życiem nieuków. A co głupszy będzie mylił swoją pracę nad g---o rzeczami z realna wiedzą.
#studbaza
@szynszyla2018: uczą życia (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
W życiu trzeba mieć szczęście i umieć sobie radzić ᶘᵒᴥᵒᶅ
Nawet Architektura Komputerów niby trudna, bo sporo wiedzy, ale jak chodzisz na wyklady i słuchasz na nich to ezzz.