Wpis z mikrobloga

#pko @EkspertPKO

Telefon który jest moim narzędziem autoryzacyjnym uległ uszkodzeniu, i nie mam dostępu do IKO żeby go usunąć jako urządzenie autoryzacyjne. W jaki sposób mogę usunąć go z listy urządzeń autoryzacyjnych? Jest jakiś sposób czy zostaje mi wizyta w banku?
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@devil162: zadzwonić na infolinię, zmienić numer telefonu na sposób autoryzacji taki do jakiego masz dostęp, potem zalogować sie na kompie, usunąć aplikacje do ktorej nie masz dostępu i potem jak ogarniesz juz telefon i numer ustawić wszystko od nowa jak było
  • Odpowiedz
  • 0
@devil162 Zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią: 800 302 302 / 815 35 60 60 (opłata wg stawki operatora). Konsultant pomoże w zmianie autoryzacji na kody SMS.
Zbędne aplikacje usuniesz w serwisie iPKO: Ustawienia / Aplikacja IKO / kafel z aplikacją / Usuń.
  • Odpowiedz