Obawrwujemy dzisiaj piękne zesrańsko zwolenników Kim'a i innych zamordystów. To tylko fabryczne ograniczenie maksymalnej prędkości do 180 km/h, no przecież ( ͡°͜ʖ͡°) Później ograniczenie do 160, następnie do 140, płatności gotówkowe? A po co to komu? Oj, twój social credit jest za niski, podwyższ go aby uzyskać dostęp do swoich środków ( ͡°͜ʖ͡°) Niczym tak nie gardzę jak wykopowymi zamordystami, jestem łagodnym kierowcom i również oczekuję natychmiastowego pierdla dla piratów drogowych, ale wariant wprowadzania ograniczeń prędkości w samochodach to rak i prosta droga do Korei Północnej. A teraz czekam na odzew wykopowych posiadaczy Daci czy innej Skody planujących wyprzedzanie dwa powiaty wcześniej, że przecież tak naprawdę nikt nie potrzebuje jechać więcej niż 120 ( ͡°( ͡°͜ʖ( ͡°͜ʖ͡°)ʖ͡°) ͡°) #samochody #motoryzacja
@Wraczek: To bez sensu z innego względu, kto chce z---------ć i tak zdejmie ten kaganiec przy okazji wywalania w komputerze całej ekologii itp m. Sztuka dla sztuki
drogowym bandytom i ludziom bez wyobraźni, takim jak ty
Po czym to stwierdzasz? Bo nie chcę u nas drugiej Korei Północnej? To ja mam radę dla ciebie, skoro nie możesz żyć bez bata nad swoimi plecami, wyjedź na Białoruś.
@Wraczek: ja bym tego ogranicznika w ogóle nie zauważył, bez względu czym bym jechał ¯\(ツ)/¯ A jak ktoś lubi zapierdzielać po drodze publicznej, to znaczy, że ma poważny problem
@Wraczek: niczego ten kaganiec i tak nie zmieni, ani dla ludzi jak ty którzy się do niego nawet nie zbliżają, ani dla ludzi jak majtczak którzy sobie go zdejmą, ani tym którzy powodują większość wypadków przy znacznie mniejszej prędkości
@Wraczek: wnosi to tyle, że te stosowane przez Volvo czy Renault limitery do 180 km/h i tak niczego nie zmieniają. I tak większość ludzi jeździ w granicach rozsądku, próbując osiągnąć optymalne tempo podróży w stosunku do spalania i obowiązujących limitów prędkości.