Aktywne Wpisy
Czy dziwnym pomysłem jest założenie Tindera żeby znaleźć kogoś WYŁĄCZNIE do przytulania?
Nic seksualnego, nie jestem takim typem osoby. Aktualnie nie chce budować relacji związkowych, chce tylko się przytulać np. oglądając film. Czy Waszym zdaniem to jest dziwny lub niebezpieczny pomysł? Jak zabezpieczyć się przed creepami?
#tinder #randkujzwykopem
Nic seksualnego, nie jestem takim typem osoby. Aktualnie nie chce budować relacji związkowych, chce tylko się przytulać np. oglądając film. Czy Waszym zdaniem to jest dziwny lub niebezpieczny pomysł? Jak zabezpieczyć się przed creepami?
#tinder #randkujzwykopem
PorzeczkowySok +21
femboy friday z pitcą, która wyszła spod moich rąk, a do pitcy pepsi z lodem i Ferduuuś (。◕‿‿◕。)
#femboy #teczowepaski
#femboy #teczowepaski
W 1936 rozpoczęły się poszukiwania następcy dwupłatowego bombowca Kawasaki Ki-3, Cesarska Armia Japonii przedstawiła następujące wymaganie: Samolot miał osiągać 300 km/h na pułapie 3000m przenosząc ładunek o masie 450 kg.
Wymagania te przekazano firmom Kawasaki, Mitsubishi, Ishikawajima i Nakajima
Mitsubishi wyprodukowała Ki-30 z silnikiem gwiazdowym Nakajima Ha-5 Kai, natomiast Kawasaki stworzyła samolot z silnikiem rzędowym w układzie widlastym Kawasaki Ha-9-IIb chłodzony cieczą. Obydwa samoloty posiadały stałe podwozie.
Natomiast Ki-29 i Ki-31 od Ishikawajima i Nakajima zostały odrzucone.
Ki-32 został oblatany w 1937 roku. Wyprodukowano osiem prototypów, w trakcie których przeprojektowano układ napędowy, jednak testy się przedłużały i ostatecznie wybrano samolot od Mitsubishi pomimo tego że w trakcie lotu konkursowego Ki-32 wykazał on lepsze właściwości lotne w porównaniu do Ki-30.
Kontynuowano jednak pracę nad samolotem Ki-32 ze względu na wojnę w Chinach.
Ostatecznie, pomimo problemów z chłodzeniem i żywotnością silnika, Ki-32 trafił do produkcji w lipcu 1938 roku i był produkowany do maja 1941. Łącznie wyprodukowano 846 egzemplarzy, aczkolwiek tutaj najeży zaznaczyć że można spotkać się z różnymi informacjami na temat produkcji.
Był to samolot stosowany głównie w wojnie z Chinami, był on też używany w konflikcie z ZSRR (1938-1939) był on lubiany ze względu na to że miał lepsze właściwości lotne niż Ki-30, pomimo tego że miał on problemy z żywotnością silnika.
W grudniu 1941 roku był jeszcze intensywnie używany w nalotach na Hongkong, ale potem wszystkie zostały przekazane do jednostek szkoleniowych.
Alianci nadali mu nazwę kodową "Mary". Ze względu na niewielką prędkość, był on łatwym łupem dla samolotów alianckich, szczególnie gdy leciały one bez eskorty.
Część egzemplarzy została przekazana lotnictwu marionetkowego państwa Mandżukuo, gdzie zastąpiły przestarzałe Kawasaki KDA-2.
W 1945 natomiast część samolotów została przejęta przez niepodległościową partyzantkę IPSF, i została użyta w konfliktach pomiędzy Holandią, następnie brały one udział w Indonezyjskiej Rewolucji Narodowej.
Załoga : 2 osoby
Silnik : Kawasaki Ha-9-IIb o mocy 850 KM
Rozpiętość : 15 m
Długość : 11,64 m
Wysokość : 2,9 m
Pułap : 8920 m
Zasięg : 1960 km
Prędkość maksymalna : 432 km/h
Uzbrojenie : 1 karabin maszynowe type 89 kal. 7,7 mm, 1 karabin maszynowe type 89 kal. 7,7 mm (obrotowy)
do 450 kg bomb
#corvusfrugilaguscontent2