Wpis z mikrobloga

@Italian_plumber: źle zrozumiałeś, ustawi wtedy 35 fps na 70 hz zamiast 30 fps na 60hz i dzięki tym dodatkowym 5 klatkom obraz jest będzie płynniejszy.

60hz - 30fps
70hz - 35fps
90hz - 40fps
  • Odpowiedz
@Leniek: czyli twierdzisz że 60 fps na 120 hz jest płynniejsze niż 60 fps na 60 hz? XDddDdd


@Italian_plumber: poczytaj sobie o BFI i input lagu, nieogarze.
I ogólnie o frametime'ach, Hz i fpsach skoro nie rozumiesz po co miałby ktoś ustawiać 70 Hz i grać w zlockowanym 35 fps
  • Odpowiedz
Chodzi tylko i wyłącznie o brak rwania obrazu bo się ładnie dzieli bez reszty. To samo co tryby 40 fps na konsolach przeznaczone dla telewizorów 120Hz. Może mieć też mikroskopijny wpływ na input lag.
  • Odpowiedz
@SmugglerFan: oj nie nie, p---------ś się do mnie ze swoim wymyślonym tematem o BFI i inputlagu w momencie jak zapytałem innego typa:

„ czyli twierdzisz że 60 fps na 120 hz jest płynniejsze niż 60 fps na 60 hz?”

Chodziło tylko i wyłącznie o płynność. Po czym napisałeś dużo zdań o przyjemniejszym graniu. Nie o to pytałem. Czego nie rozumiesz( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Italian_plumber: gosciu, jaki wyjasniony, jak ty w ogole w temacie nie jestes xd
przypominam twoj pierwszy komentarz w tym threadzie:

@erebeuzet: przecież to jest idiotyzm xD

Obraz wyświetla się 70 razy na sekundę. Przy 35 fps po prostu pokazuje każdą klatkę dwa razy. Czyli efekt jest dokładnie taki sam jak przy 35 Hz. Jak to niby ma działać xD


nie ogarniasz po co w ogole zakladac limit przykladowo
  • Odpowiedz
@SmugglerFan: ale ja już dawno zrozumiałem, chodzi o te 5 fps więcej które mają sens w tym układzie bo będzie płynniej i @mr0lo świetnie to wytłumaczył. OP mówi o płynności, następny post o płynności, mrOlo o płynności. I na koniec pojawiły się dwa wykopki z BFI i input lagiem.

I to jest nie na temat w kontekście tego o czym wcześniej pisaliśmy. Bo temat dotyczy płynności. I oczywiście personalne
  • Odpowiedz