Wpis z mikrobloga

Chciałbym w przyszłości zmienić prace. Po przeczytaniu informacji o obniżeniu wymagań u okulisty znowu zacząłem zastanawiać sie nad zrobieniem prywatnie licencji na maszyniste. Czytałem też że zmieniły sie zasady egzaminowania i są to teraz państwowe egzaminy. Jestem zielony w temacie kolei i zaczynał bym od zera. Zastanawiam sie czy to dobry pomysł czy jednak ciężko jest z tymi egzaminami dla takich osób. #kolej #pkp #maszynista
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@MegaSprawiedliwosc666: do niedawna na maszynistę nie mogłeś nosić okularów. Poszedłeś bez albo w soczewkach 2 minuty i po zawodach. A co do czasu, jak dorośniesz to się dowiesz, że za badania medycyny pracy się płaci, a jak płacisz to lekarz ma więcej czasu. A ślepemu kwitów nie podbije, bo raz dwa mu papiery zabiorą i będzie musiał iść leczyć na kasę chorych.
  • Odpowiedz
Jestem zielony w temacie kolei i zaczynał bym od zera.


@HANA-MONTANA: Wielu maszynistów zaczynało od zera, są oczywiście osoby, które poszły na kolej, bo się nią interesują, ale kurs jest po to, żeby nauczyć się wszystkiego od podstaw. Jak chcesz sobie poczytać o tej pracy, to zobacz tagi #atencyjnymaszynista (kiedyś robił AMA na ten temat) i #przegrywcojezdzikoleja, bo ogólnie to by można było dużo pisać.
  • Odpowiedz
Jeśli pytasz o egzaminy na licencję w Warszawie, to naprawdę w trakcie szkolenia na licencję poznasz wszystko, co jest potrzebne do zaliczenia tego testu. Warto przed pójściem na licencję zainteresować się nieco tematem, a szczególnie sygnalizacją. Można ściągnąć instrukcje ze strony PLK (instrukcja Ie- 1) lub wersja na telefon z Androidem, aplikacja "Semafor". To znacznie ułatwi przyswajanie wiedzy podczas szkolenia na licencji.
Dopiero z licencją maszynisty szuka się przewoźnika, by zrobić świadectwo
  • Odpowiedz