Chciałbym w przyszłości zmienić prace. Po przeczytaniu informacji o obniżeniu wymagań u okulisty znowu zacząłem zastanawiać sie nad zrobieniem prywatnie licencji na maszyniste. Czytałem też że zmieniły sie zasady egzaminowania i są to teraz państwowe egzaminy. Jestem zielony w temacie kolei i zaczynał bym od zera. Zastanawiam sie czy to dobry pomysł czy jednak ciężko jest z tymi egzaminami dla takich osób. #kolej #pkp #maszynista
@HANA-MONTANA: łatwe to nie jest z tego co mi wiadomo. Ze dwa lata co najmniej, podobno. Oprócz wzroku jeszcze chyba ciśnienie, cholesterol, słuch, badania psychotechniczne. No i to trudna robota.
@MegaSprawiedliwosc666: do niedawna na maszynistę nie mogłeś nosić okularów. Poszedłeś bez albo w soczewkach 2 minuty i po zawodach. A co do czasu, jak dorośniesz to się dowiesz, że za badania medycyny pracy się płaci, a jak płacisz to lekarz ma więcej czasu. A ślepemu kwitów nie podbije, bo raz dwa mu papiery zabiorą i będzie musiał iść leczyć na kasę chorych.
@MegaSprawiedliwosc666: to siadaj pan krześle i czytaj literki co tu na ścianie pokaże. Cooo to w a nie u, nie wiem czy pan jesteś ślepy czy czytać nie umiesz, wszystko jedno na maszynistę się nie nadajesz, aha 600zł się należy.
Jestem zielony w temacie kolei i zaczynał bym od zera.
@HANA-MONTANA: Wielu maszynistów zaczynało od zera, są oczywiście osoby, które poszły na kolej, bo się nią interesują, ale kurs jest po to, żeby nauczyć się wszystkiego od podstaw. Jak chcesz sobie poczytać o tej pracy, to zobacz tagi #atencyjnymaszynista (kiedyś robił AMA na ten temat) i #przegrywcojezdzikoleja, bo ogólnie to by można było dużo pisać.
@wypokowy_expert: @MegaSprawiedliwosc666 badania dla wszystkich kolejarzy podbija lekarz z uprawnieniami "kolejowymi" tzn. badania lekarskie ze zwykłej medycyny nie są wiążące na kolei.