Aktywne Wpisy
concierge +2
damian101 +1
#ufo Ostatnio na Reddicie pojawiają się filmiki z żółtymi światłami na niebie. Dlaczego o tym piszę? Bo dosłownie wczoraj widziałem coś podobnego w Polsce. Były to dwa albo trzy żółte, okrągłe światła, które od razu przykuły moją uwagę, gdy siedziałem obok okna, ale zanim zdążyłem lepiej się im przyjrzeć, zniknęły.
Starszy telefon - Android 7.0 na taty telefonie na którym była używana aplikacja bankowa banku spółdzielczego. Konto zostało zablokowane, a po odblokowaniu w banku nie mogę się ponownie zalogować do aplikacji (na moim telefonie działa).
Po uruchomieniu aplikacji i wybraniu opcji „Aktywuj na telefonie”, logowanie otwiera się w przeglądarce (prawidłowo), w trakcie procedury między czasie otwiera się aplikacja z prośbą o ustawienie PINu, po czym mamy powrót do przeglądarki, gdzie otrzymuję komunikat „Dodano urządzenie” i na tym się wszystko kończy. Kiedy ręcznie otworzę aplikację, znowu wracam do punktu wyjścia „Aktywuj na telefonie”. Na innym urządzeniu, w tym miejscu automatycznie otwierała się aplikacja androidowa z prośbą o PIN i wszystko już śmigało.
W androidowych ustawieniach aplikacji w opcji „Otwórz domyślnie” widnieje komunikat „Brak ustawień domyślnych”, a po wejściu w to ustawienie, wszystkie opcje są nieaktywne. Tj.: Obsługiwane linki (Nie otwieraj obsługiwanych linków), czy Otwieraj obsługiwane łącza w tej aplikacji. Obie te opcje są nieaktywne, a być może tu leży przyczyna. Wie ktoś co tu można zaradzić?
PS. Przy wybraniu opcji w aplikacji „Aktywuj przy użyciu komputera”, po nadaniu PINu, aplikacja samoistnie się wyłącza. Na telefonie jest około 2 GB wolnego miejsca w pamięci wewnętrznej, więc to nie powinno być przeszkodą.
#telefony #komputery #pytanie #pytaniedoeksperta #google #gsm
@kamilukamilu:
Package