Wpis z mikrobloga

@KonwersatorZabytkow: Ludzie potrafią pobudować się obok lotniska etc a potem płakać że samolot ląduje, w Krakowie też samoloty podchodzą od strony Prądnika czy Nowej Huty i co z tego, to nie jest aż tak uciążliwe aby pisać o to petycję aby to zmienili jak rozumiem że można przeciwstawiać się patodeweloperce, betonozie i wycince wszystkie aby deweloper postawił mikroapartamenty tak o "huk" tramwaju, pociągu czy samolotu to chyba tylko idioci się
  • Odpowiedz
@KonwersatorZabytkow: Aeroplany chłopu gołymbie straszą.
Poznań i okolice - wiara się pobudowała koło poligonu w Biedrusku czy przy lotnisku w Krzesinach i płacze że im czołgi w nocy strzelają i jaszczębie latają na dopalaczu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Ludzie potrafią pobudować się obok lotniska etc a potem płakać że samolot ląduje


@nairoht: Pozornie to jest niby głupie, ale z drugiej strony przecież infrastruktura ma służyć ludziom. Równie dobrze można by było drwić z kierowców, którzy chcą mieć niezakorkowane ulice z dobrą nawierzchnią, a przecież sami je korkują i psują asfalt. Jak urząd wydaje zgodę, żeby w danym miejscu ludzie się osiedlali, to tym samym uprawnia ludzi tam mieszkających
  • Odpowiedz
@swiadomy_anakolut: Jasne z drugiej strony, szukasz wymarzonej działki aby się pobudować i cyk kupujesz taką 5km od lotniska bo była tańsza, lotnisko to nie jest jakaś wada ukryta której nie widać, słychać etc. To że 5km ziemia spełnia normy urzędnicze do zasiedlenia nie oznacza że będzie tam super komfort, więc na logikę wydając oszczędności życia etc chyba należałoby zrobić rozeznanie gdzie ten dom się stawia i jakie mogą być tego
  • Odpowiedz
To że 5km ziemia spełnia normy urzędnicze do zasiedlenia nie oznacza że będzie tam super komfort, więc na logikę wydając oszczędności życia etc chyba należałoby zrobić rozeznanie gdzie ten dom się stawia i jakie mogą być tego konsekwencje nie?


@nairoht: No tak, ale czy Ty teraz czasem nie podważasz jakichkolwiek zmian i poprawy jakości infrastruktury/urbanistyki/planowania przestrzennego? Ktoś narzeka na smog - no to mu powiemy, że trzeba było do innego
  • Odpowiedz
@swiadomy_anakolut: Myślę że problem smogu, czy braku autobusów jest łatwiejszy do rozwiązania niż zmiana organizacji ruchu na lotnisku czy jego przeniesienie bo 5km dalej stoi kilka domów. Jeżeli komuś przeszkadza na Urysnowie samolot podchodzący do lądowania na Okęciu gdzie jest jeszcze dość wysoko to niech zainwestuje w stopery a nie pisze durnych pism.
  • Odpowiedz
@KonwersatorZabytkow mi pod Wrocławiem cały czas latają i w dodatku wojskowe transportowe co jakiś czas. Człowiek wiedział że to jest i zaakceptował. Sam z tego lotniska korzystam.
Ludzie wszystko by chcieli tylko w niej swojej okolicy.
  • Odpowiedz
Jeżeli komuś przeszkadza na Urysnowie samolot podchodzący do lądowania na Okęciu gdzie jest jeszcze dość wysoko to niech zainwestuje w stopery a nie pisze durnych pism.


@nairoht: Setki ludzi będą przez lata pisać dziesiątki durnych pism i następnym razem, jak ktoś będzie się może kolejny raz zastanawiał, czy dobudować terminal na Okęciu, czy może w Radomiu, to może sugestie mieszkańców zostaną wzięte pod uwagę. To, że ktoś pisze pismo, nie
  • Odpowiedz
@KonwersatorZabytkow: to nie jest takie proste, wiele lotnisk ma urzedowo narzucone "godziny ciszy" np. w nocy i wtedy teoretycznie moga obslugiwac ruch tylko tych mniejszych maszyn latajacych ktore nie wyją jak wielkie pasazerskie

ale spolki obslugujace lotniska to potrafią olewac i kalkuluje im sie oplacenie jakiejs smiesznej kary, majac w dupie mieszkancow. Sciezki podejscia czsrn przebiegaja wiele kilometrow nad miastem wiec to nie jest tak, ze uciazliwosc dotyczy tylko bezposrednich
  • Odpowiedz
@KonwersatorZabytkow: wiesniaki mentalne ustawiajace zycie innym najgorsze. Ostatnio widzialem wpis jakiegos miasta ze slaska, ze wyremontowali droge, zrobili sciezke rowerowa, pas zieleni, drzewa, chodnik i nawet miejsca parkingowe. I juz jakies wsiurybzaczely stekac ze po co miejsca parkingowe a chodnik to powinien byc 3x taki itd itd niektorzy to jak zamiast chodnika nie maja pasa startowego to chyba sie poruszac nie potrafia
  • Odpowiedz
@KonwersatorZabytkow: @nairoht Ja mieszkam 10km w lini prostej od lotniska w mieście wojewódzkim. Teraz mam samolot co 15 minut a kiedyś nigdy i latają ok 150-300m zgodnie z flyradar nad moim domem ponieważ mieszkam na wzniesieniu. Co innego pobudować się 5km od lotniska lub zaraz obok a co innego mieszkać całe życie i zaczynają Ci dupę truć samoloty. U mnie te prawne 80db na pewno jest przekroczone bo o
  • Odpowiedz
no i dlatego potrzebne CPK ( ͡° ͜ʖ ͡°)

założę się że ta sama mieszkanka jest przeciwko cpk ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@guest: @Bumelante: ale CPK nie spowoduje, że w Warszawie będzie ciszej. Wręcz przeciwnie XD
Przy obecnym ustawieniu lotniska CPK, prosta podejścia do pasa będzie zaczynać się dosłownie nad Warszawą - gdzieś w okolicach Ursusa. A jak doliczymy kolejkowanie
  • Odpowiedz