Wpis z mikrobloga

#volvo Szukam sobie S60 drugiej generacji i widzę że są 2 silniki T5. Czyli 2.0 245 km i 2.5 254 km. Który silnik będzie mniej awaryjny? I jak wygląda sprawa z automatem bo też chyba występowały tam dwa rodzaje skrzyń. Jedna z Forda powershift i druga chyba Aisin.
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 2
@bartoszEQ 2.5 lepsze, ale problem z dostępnością.

2.0 to VEA.

PowerShift chyba występował w przedlifcie 2.0 240KM (bo to skrzynia Forda z silnikiem Forda).
  • Odpowiedz
  • 1
@bartoszEQ tak jak koledzy piszą wyżej plus trzeba uważać na 2.0 z 2013-2014r. Bo część z silników miało wadę w pierścieniach i pali olej. Wiem bo sam mam taką XD
  • Odpowiedz
@bartoszEQ mam t5 2.0 245, skrzynia jak najbardziej ok, u mnie poboru oleju brak, silniki podobno nie najgorsze l ogólnie coś tam nawet jedzie. Ale fakt że 2.5 uważane jest za bardziej pancerne no i ma pośredni wtrysk więc elegancko się gazuje w 2.0 masz bezpośredni. Omijaj 2.0 240 km bo tam i silnik i skrzynia klapa.
Aha no i "no replacement for displacement"
  • Odpowiedz