Wpis z mikrobloga

#gothic
Grafika jest ok, dupy nie urywa, ale jest ok, są jakieś szczegóły na których można zawiesić oko. Stworzenia i postacie tu też jest ok i najważniejsze:
Klimat-jest dobrze
Budowa świata- nie powinni nic zepsuć
Levelowanie i budową postaci - nic nie wiadomo
Dubbing - będzie
Walka -tu chyba największe kontrowersje, jak dla mnie jest nieźle, płacz albo że za bradzo zmieniona, albo że drewno XD. To jak by miała wyglądać? Ważne że nie takie gówno jak Wiedzminie.
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
ale ona też jest drewniana, nawet gorzej


@Theo_Y:

Nie drewniana, a naturalna. I taka powinna mniej więcej być jak Kingdoms Come.
Mogłoby być lepiej, ale na pewno mogłoby być gorzej, w każdym razie biję takiego Wiedzmina.
  • Odpowiedz
@Tessadija: dla mnie rozrywka powinna byc spójna stylistycznie, w kingdom komie to moze dzialac, ale nie w grze tpp ktora ma inn dynamike, wiedzmin byl taki jaki byl wlasnie ze wzgledu na dynamike, jakbyu mutang walczyl jak siepacz taki naturalnie i powolnie, to gdzie tu mit super wojownika wiedzmina? chyba ze mowisz o wiedzminie 1, ale jemu blizej do starego gothica jednak xd
i dlatego gry stylizowane żyją dłużej i
  • Odpowiedz
  • 1
@Theo_Y: masz sporo racji, ale jednak w wiedzminie 3 i 2 każdy kręcił młynki jak karuzela w cyrku, nie tylko Geralt. Natomiast to co było w takim G2 to było wręcz idealne wyważenie między realizmem, a światem wirtualnym.
Tu mam wrażenie, że też próbowałem coś takiego osiągnąć, ale po prostu ciężko jest to zrobić. Co innego im zostało, souslike?
Ważna częścią walki było zmienność stylu przeciwników, tego mogą niestety nie
  • Odpowiedz
  • 1
@B0mblak:
I tak walka została zmodyfikowana względem teasera. To było raczej wiadome, że oni nie przebudują jej od nowa, nie wiem czego ludzie oczekiwali od małego studia XD.
  • Odpowiedz