Wpis z mikrobloga

Czy ktoś z was mirki zgłaszał kiedyś dostawcę interntu do uokiku za zbyt niską prędkość łącza? Internet domowy w orange. Mam w umowie minimalną prędkość 100mb/s z tym że ta prędkość powinna występować sporadycznie. Widać jednak, że jest zabita na sztwyno max 100mb/s przez cały czas. Próbowałem już raz rozwiązywać ten problem przez infolinie to po 3 telefonach jak próbowali mi wmówić że problem leży pewnie gdzieś po mojej stronie. Ostatnia Pani z którą rozmawiałem była na tyle w tym nieuprzejma, że powiedziałem jej iż będę się z nimi komunikował pisemnie i opiszę dokładnie jak zostałem potraktowany i zgadnijcie co się stało. No oczywiście po 5 minutach prędkość wróciła do tej zgodnej z umową XD. Teraz po kilku tygodniach znowu problem występuje i muszę cały proces powtarzać od nowa. Czy w orange to jest normalna praktyka? Spotkał już się ktoś z podobnymi przypadkami?
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@vieniasn: bo opierasz to na "wydaje mi się", przecież już wcześniej jest napisane że miałem prędkość prawie 300mb/s nagle spadła poniżej 100mb/s. Więc jak niby mogła być to przepustowości karty sieciowej skoro ani driver ani karta się nie zmieniła? Odpowiedzi mi się nie podobają gdy są po prostu głupie i nieprzemyślane, a ty zapostowałeś właśnie taką
  • Odpowiedz