Wpis z mikrobloga

Kieruję ten post do @Knamga (widziałem post o chęci zmiany dziada), ale i innych zaciekawionych (także różowe spełniające wymogi, nie dyskryminuję). W związku z tym, że sam w pościgu za drugą pasją będę rozpoczynać kurs pilota rejsowego samolotu, to od nowego roku (2 stycznia) będę szukać drugiego kierowcy na system 2/2.

Wyjazd z Polski w niedzielę popołudniu, start pracy poniedziałek rano (nie wcześniej niż 5:00), powrót do PL drugiego tygodnia w sobotę popołudniu / wieczorem (praca max do 15:00 w drugą sobotę, ale najczęściej do południa).

Płaca:
- pierwsze 3 miesiące na próbę - około 1100 - 1200 euro NETTO + w przypadku słabszego miesiąca i słabszego kursu € gwarancja dopłaty by wyszło co najmniej 4800 zł NETTO (wg przelicznika w dobrym szczecińskim kantorze) / w lepszym miesiącu może wyjść nawet 5200 zł NETTO
- kolejne 9 miesięcy - około 1200 - 1300 euro NETTO + w przypadku słabszego miesiąca w przypadku słabszego kursu € gwarancja dopłaty by wyszło co najmniej 5400 zł NETTO (wg przelicznika w dobrym szczecińskim kantorze) / w lepszym miesiącu może wyjść nawet 5900 zł NETTO
- po przepracowanym roku - około 1330 - 1450 euro NETTO + w przypadku słabszego miesiąca i słabszego kursu € gwarancja dopłaty by wyszło co najmniej 6000 zł NETTO (wg przelicznika w dobrym szczecińskim kantorze) / w lepszym miesiącu może wyjść nawet 6600 zł NETTO
- zasada życie i zdrowie najważniejsze - jak będą dochodzić dziwne odgłosy z tyłu na pewno nie wychodzisz po ciemku i nie bijesz się; albo jak będzie kręta górska droga to jedziesz sobie choćby i 20 km/h bez stresu.

Benefity:
- dojazd z granicy polsko-niemieckiej (Szczecin) do bazy w Niemczech (Meklemburgia - Pomorze Przednie) autem służbowym w 3-3,5 h - nie musisz zużywać swojego auta, ani paliwa / jeśli mieszkasz w północnych Niemczech i zamierzasz dojeżdżać swoim autem bonus paliwowy 20 euro miesięcznie
- 3h dojazdu do miejsca bazowania i 3h powrotu odejmowanego od 90-godzinnego dwutygodniowy czasu jazdy (!) - czyli ciężarówką w 2 tygodnie jedziesz max 84h.
- nowy prosto z fabryki ciągnik siodłowy królowa szos Scania (G370)
- brak drugiego łóżka, jazda zawsze tylko w pojedynczej obsadzie (ewentualnie prezes może się zabrać na trasę przez pierwsze 2-3 dni na drugim fotelu, lub gdy będzie miał akurat coś do załatwienia na tym samym kierunku, ale będzie spać w hotelu)
- NIEMIECKA umowa o pracę na 3/4 etatu (ubezpiecznie zdrowotne będzie działać w Polsce, emeryturka też się będzie odkładać i to lepsza)
- 15 w pełni płatnych dni urlopowych w roku (oczywiście bez diet) = 3 tygodnie z 24 tygodni do przepracowania; w przypadku niewykorzystania (części) dni urlopowych = wypłata trakcyjnego ekwiwalentu pieniężnego
- Możliwość zażadania w każdej chwili (z 5-dniowym wyprzedzeniem) zgłoszenia 3 dni urlopu bezpłatnego rocznie z powodów osobistych (bez dopytywania jakie dokładnie powody - po prostu mówisz powody osobiste)
- koszyk z warzywami i owocami na trasę
- bonus końcoworoczny mogący sięgać od 10% do nawet połowy miesięcznej wypłaty (zależnie od rzetelnego ruszania ,,skoro świt", poziomu współpracy, wykazywanej inicjatywy, oraz bezwypadkowości jazdy) + inne drobne upominki

Dodatkowe zalety:
- spokojna jazda bez pośpiechu (np. na niemieckich landówkach proszę nie przekraczać 65 km/h, a w pozostałych krajach poza drogami szybkiego ruchu max 70 km/h ale wolniej też można jak najbardziej)
- 100% respektowanie tachografu
- zawsze przerwy dobowe minumum 10h (będzie to wpisane w kontrakt!), najczęściej 11 - 12h
- brak jazdy nocnej (21 - 5) - będzie to wpisane w kontrakt (!) - możesz skorzystać z przerwy 9h na zjazd do kraju, lub w trakcie 2 tygodni jeśli jesteś już wyspany i gotowy, i przed ruszeniem napiszesz sam z siebie wiadomość, że chcesz ruszać wcześniej, bo tak preferujesz i rezygnujesz w danym dniu z zakonktraktowanej 10. godziny przerwy
- dostaniesz listę alternatywnych (poza MOPami) 200 bezpiecznych miejsc parkingowych do 5 km od tras którymi będziesz się w 90% poruszać (miejsca z toaletą, miejscem do przespacerowania się / pobiegania oraz ciszą, spokojem)
- jeśli z rzadka będzie wymagana wieczorna jazda (po 18:00 ale max do 21:00) możesz korzystać z Autohofów na koszt firmy (!) - będzie to wpisane w kontrakt (!)
- ogólny czas pracy max 12 - 12,5h, oraz czas jazdy max 8 - 8,5h dziennie (jeśli chcesz przepracować więcej danego dnia pierw piszesz / dzwonisz do biura sam z siebie i potwierdzasz, że absolutnie nie jesteś zmęczony, oraz znasz fajny parking do dojazdu - zostanie to odnotowane dostaniesz większy bonus końcoworoczny, ale kompletnie 0 ciśnienia na to) - będzie to wpisane w kontrakt (!)
- 16h (22-6) / 7 opieka czy to prezesa czy drugiego kierowcy z ponad 20-letnim doświadczeniem, który będzie także po świeżo ukończonym kursie logistycznym
- świetna, luźna atmosfera (w granicach rozsądku)
- mniej więcej stała pensja - za jazdę w sobotę może wpaść dodatkowa dobra dieta, natomiast nie zostanie zmniejszona podstawa w przypadku braku jazdy w sobotę, a ty masz więcej odpoczynku weekendowego / szybciej wracasz do PL
- jazda izotermą, poza prowadzeniem masz mało roboty, max otwierasz drzwi i zakładasz / otwierasz 2 belki rozporowe na tył
- bez ADR
- na pokładzie powszechnie polecana nawigacja TomTom z trybem ciężarówkowym (i mapy aktualizowane co roku!)
- prosta papierologia, winiety opłacone automatycznie (Niemcy) czy zawczasu przez prowadzącego (Benelux, południowa Skandynawia)
- 95% tras to proste trasy autostradami, ekspresówkami, jazda max 82 km/h, jazda zgodna z przepisami, ponad 3/4 tras będą w terenie płaskim / lekko pagórkowatym
- tylko południowa połowa Skandynawii (Dania i część Szwecji), Niemcy (głównie północno-środkowe), Holandia, Luksemburg
- przejazdy najczęściej luźne 2000 - 2500 km tygodniowo, praktycznie nigdy / prawie nigdy ponad 3000 km tygodniowo,
- przywoity zbiornik paliwa i adblue (tankowanie max 3x podczas swojej dwutygodniowej zmiany)
- NIEMIECKIE tablice rejestracyjne
- jesteś kierowcą a nie mechanikiem, prawie wszystko robi serwis, ty tylko raz w tygodniu sprawdzasz stan oleju + wizualnie czy np. opony nie mają flaka; ciągnik zadbane na bieżąco - serwisowanie na bieżąco
- klimatyzacja postojowa (!)
- klimatyzacja na bieżaco serwisowana
- mała lodówka
- 2 lampki przy łóżku (po 2 stronach) i czerwone podświetlenie pod środkową konsolą
- w pełni automatyczna skrzynia biegów do wyboru w 2 trybach mocy (i z możliwością przejścia w tryb manualny na manetkach)
- tempomat w trybie do wyboru tradycyjny lub aktywny (trasa) oraz ogranicznik prędkości (miasto)
- 2x razy w miesiącu ciągnik jeździ na myjnię
- zapewnione ubrania robocze (w tym obuwie, kamilzelki odblaskowe, kaski, okulary ochronne, itd.), oraz środki czystości do przeczyszczenia wnętrza, lusterek, itd.
- mocne akumulatory
- światła przeciwmgielne

Wymagania:
- 2-letnie doświadczenie bez większych kolizji (dopuszczalne jednokrotne na rok uszkodzenie lusterka / zderzaka / nadkoli)
- aktualne (z ostatnich 4 lat) orzeczenie psychologiczne
- co najmniej przez kolejny rok ważne prawo jazdy z kodem 95 (za przedłużenie zapłaci firma)
- podstawowy angielski i komunikatywny niemiecki lub podstawowy niemiecki i komunikatywny angielski
- niepalący
- picie tylko podczas przerwy weekendowej z soboty na niedzielę (lub także pt / sob, jeśli w sobotę nie będzie roboty)
- polski, europejski lub ukraiński paszport (to ostatnie o ile mieszka się w Polsce min. ostatnie 2 lata)

#zycietruckera #kierowcy #ciezarowki #scania #ciezarowki #tir #transport #praca #pracbaza #szukampracy #damprace i dla zasięgu #bekaztransa
  • 10
  • Odpowiedz
  • 4
@Adamfabiarz XD

Wybitny troll. Nie znajdziesz nikogo za takie pieniądze.
Ja pracując 4 dni w tygodniu z przejazdem przez dom mam 8k na łapę a są w mojej okolicy lepiej płatne oferty.

Przeginasz już niestety ostatnio
  • Odpowiedz
  • 0
@eNse: Dobra dobra 7k ale brutto i zapomniałeś dodać i #!$%@?ąc do oporu wykorzystując wszystkie 10-ki i 15-ki i zaczynając w poniedziałek o 2 w nocy i kończąc w sobotę o 20.

To takie gadanie jak #!$%@? wykopków w temacie na bla bla że taxi zawiezie ich za 50 zł z Katowic do lotniska Pyrzowice, gdy w praktyce 250 skasuje.

I tak się składa że od września na zmianę ze
  • Odpowiedz