Wpis z mikrobloga

@sluchamgazety: I co z tego ze na linuxie stoja. Jak na darcie ryja 4 kas "konieczne zatwierdzenie" przez 10 min nikt nie podchodzi?

5 kas zwyklych - jedna obsadzona. kolejka jak z gdanska do czestochowy.

10 kas samoobslugowych (kolejka nieco mniejsza). I 4 samoobslugowe zablokowane bo "konieczne zatwierdzenie" i wszyscy to maja w
  • Odpowiedz
@gorzki99: Ochroniarz nie jest od obsługi klientów. A od monitorowania ich zachowania. Gdyby robił tamto, zaniedbywałby inne obowiązki.

"Bo juz o tym ze nikt nie wpadl na pomysla zeby tam postawic jedna kasjerke zeby asystowala przy tych 10 kasach nawet nie wspominam - zbyt skomplikowane." Powinno tak być, ale często jest tak że są braki kadrowe.
  • Odpowiedz
Powinno tak być, ale często jest tak że są braki kadrowe.


@sluchamgazety: Przepraszam a co mnie to interesuje?

3 kasy zablokowane, ludzi w uj i ni ma jednej osoby? To po kiego wala tam te 5 zwyklych kas i 10 samoobslugowych skoro jest jedna kasjerka?

Po prostu zostalwilem towar i wyszedlem. Kupilem u konkurencji obok.
  • Odpowiedz
Słuchajcie ale trzymajcie się wątku. Rozmawiamy teraz o przewadze technologicznej Linuxa nad Windowsem w kwestii pracy tych systemów dla ludzi a nie o tym czy lepszy jest Lidl czy Biedronka. Niech każdy kupuje sobie tam gdzie chce, ale fakty są takie, że w przypadku takiej awarii jak ta lepiej udać się do sklepu który polega na jedynym słusznym systemie operacyjnym opartym o jądro Linux lub chociaż Unixopodobne a nie Windows. Niestety, ale
  • Odpowiedz