Wpis z mikrobloga

@klefonafide luz jest na łożyskach chyba bo jak przytrzymuje koło nogami i kręcę kierownicą to nie jest sztywno. na Łączeniu mostka z adapterem luzu nie ma. Kapsel opiera się na mostku, bo w instrukcjach było tak że adapter musi być parę milimetrów poniżej mostka. Jak przeglądam filmiki na youtube z montazem takich adapterów to wszystko powinno być ok, a jednak jest luz.
  • Odpowiedz
przytrzymuje koło nogami i kręcę kierownicą to nie jest sztywno


@Tryggvason: że kręcisz w osi sterówki? A jak zaciśniesz przedni hamulec i ruszasz kierownicą przód-tył? Jeszcze jak złapiesz na styku główki z przykrywką sterów to powinieneś czuć że ruszają się względem siebie przy metodzie z zaciśniętym hamulcem
  • Odpowiedz
@klefonafide tak, przy unieruchomionym przednim kole próbuje kręcić kierownicą lewo, prawo i jest lekki luz zamiast być na sztywno (kierownica skręca) Jeśli chodzi o przód tył jak mówisz to żadnego luzu nie czuję.
Zastabawiam się co to może być skoro adapter jest zaciśnięty i wszystko fest przykręcone
  • Odpowiedz
@Tryggvason: czyli jesteśmy bliżej rozwiązania. Problemem jest albo połączenie adaptera ze sterówką, albo mostka z adapterem. Sterówkę masz 1" czy 1 1/8"? Możliwe, że adaper jest przystosowany na sterówkę większej średnicy
  • Odpowiedz
  • 0
@klefonafide na to wchodzi adapter. Nie wiem ile mam cali troszkę się nie znam na tym ale jak zmierzyłem średnicę tej sterówki na samej górze wychodzi jakieś 27 mm. Po założeniu adaptera i zaciśnięciu jego śrub wydaje siedzieć się sztywno. Mimo tego kierownica nie trzyma się mocno i skręca przy unieruchomieniu koła.
Tryggvason - @klefonafide na to wchodzi adapter. Nie wiem ile mam cali troszkę się ni...

źródło: Zdjęcie z biblioteki

Pobierz
  • Odpowiedz