Aktywne Wpisy
Ukradziono mi rower o wartości około 3000 zł. Zgłosiłem sprawę na policję. Mam nagrania, na których widać złodzieja. Poniżej zamieszczam foto. Kradzież miała miejsce we Wrocławiu w okolicach aquaparku/Wroclavi. Rower przypiąłem do stojaka rowerowego pod klatką schodową na zabezpieczeniu typu sprężynka (niestety używałem jej tylko do krótkotrwałego przypięcia roweru, żeby nie wozić się z ciężkimi łańcuchami...). Kradzież nastąpiła w niecałą godzinę od przypięcia roweru. Zakładając, że przechodził tamtędy bez sprzętu zaraz po
blackghost +7
Cześć, mam taki dylemat i trochę zagwostkę..jako prosty chłopak ze wsi wyjechałem do miasta..za bardzo nie znam się na motoryzacji a szukam pierwszego samochodu.
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
Poprzednio wziąłem biurowego della z intel 2gen zamontowałem GT 730 i Minecraft działał.
A teraz to tak w sumie nie mam pomysłu, budżet jest większy bo młody poszedł zrywać borówki i chcę to u mnie kredytować. Do tego jest 800 plus, w sumie to jedno bo wydatki na niego też są spore. Więc tak liczmy te 1500zł ale to sprawa mocno dyskusyjna w obie strony. On też chce żeby to było za jego pieniądze.
Ja tu widzę trzy opcje.
1. Ogarnąć nowszy komputer biurowy i zamontować w nim coś w stylu GTX 1650.
2. Szukać czegoś używanego ale w normalnej cenie i nie zajechanego co jest problemem.
3. Pójść na całość, kupić nową podstawę i używaną grafikę, ale tak do 3k max.
Laptop nie wchodzi w grę, wystarczy że ja mam r-------y kręgosłup.