Aktywne Wpisy
vitovia +92
Środa. 11 września.
Czesi uzyskują modele pogodowe pokazujące duża anomalie. W tym samym dniu powoluja sztab kryzysowy.
Czwartek. 12 września. Czesi rozpoczynają spusty zbiorników retencyjnych, szykując się na dużą wodę. Przygotowują też worki z piaskiem. W tym samym czasie prognozy w Polsce zapowiadają deszczowy weekend.
Piątek. 13 września. Zaczynają się lokalne podtopienia, Czesi informują że najgorsze przed nami. W Polsce premier mówi, że prognozy były przesadzone i nie ma się czego obawiać.
Sobota. 14 września. Woda zaczyna zalewać coraz większe tereny na Dolnym Śląsku i Opolszczyźnie. Przepelnione zapory po polskiej stronie rozpoczynają spust wody pogarszając i tak dramatyczna sytuację.
Niedziela. 15 września. Sytuacja jest katastrofalna. Polski Rząd rozpatruje uznanie stanu klęski żywiołowej. Rządowe trolle rozpoczynają w internecie akcje, że winny powodzi jest poprzedni rząd nie budujący zapór wodnych.
Czesi uzyskują modele pogodowe pokazujące duża anomalie. W tym samym dniu powoluja sztab kryzysowy.
Czwartek. 12 września. Czesi rozpoczynają spusty zbiorników retencyjnych, szykując się na dużą wodę. Przygotowują też worki z piaskiem. W tym samym czasie prognozy w Polsce zapowiadają deszczowy weekend.
Piątek. 13 września. Zaczynają się lokalne podtopienia, Czesi informują że najgorsze przed nami. W Polsce premier mówi, że prognozy były przesadzone i nie ma się czego obawiać.
Sobota. 14 września. Woda zaczyna zalewać coraz większe tereny na Dolnym Śląsku i Opolszczyźnie. Przepelnione zapory po polskiej stronie rozpoczynają spust wody pogarszając i tak dramatyczna sytuację.
Niedziela. 15 września. Sytuacja jest katastrofalna. Polski Rząd rozpatruje uznanie stanu klęski żywiołowej. Rządowe trolle rozpoczynają w internecie akcje, że winny powodzi jest poprzedni rząd nie budujący zapór wodnych.
CH3j +139
#powodz Stronie Śląskie - przed wodą i w wodzie
IMMIGRATION AND ASYLUM ACT 1999: THE CARRIERS' LIABILITY
REGULATIONS 2002
CLANDESTINE ENTRANTS – NOTICE OF LIABILITY TO A PENALTY
Kierowca miał na pace dwóch imigrantów w Calais, których rzecz jasna przegionono, nastomiast nam dowalono mandat w wysokości 12000GBP solidarnie z kierowcą. Zna ktoś jakiegoś prawnika albo osoby się tym zajmujące lub ktoś przez to przechodził?
#bekaztransa
@Pornografik: cała komedia polega na tym, że np po francuskiej stronie kontrolują auto, a inżynier przelezie z innego auta na promie i już pozamiatane.
Jak miałeś wszystko jak książka pisze i poprawnie udokumentowane to masz większą szansę wyłgania się od problemów w sądzie. Jak nie masz czegoś, zwłaszcza udokumentowanego, to możesz się cmoknąć w pompkę i modlić do buddy.
Jutro zerknę w biurze w papiery sprawy, ale podstawą jest to co napisałem:
wszystko dobrze zrobione i papiery na to (papier ważniejszy od rzeczywistości - podstawa nie tylko w transporcie)
Faktem jest, że może to nie wystarczyć na samej granicy i trzeba się będzie szarpać, a wtedy jak to w sądzie: im więcej amunicji dasz prawnikowi tym lepiej.
@Esisz: to gorzej
Ja od każdego kierowcy miałem podpisane szkolenia z: ilości dopuszczalnych substancji (fajki, alko) oraz jakąśtam listę substancji zakazanych, a drugie z zabezpieczenia i czynności prewencyjnych przed migrantami. Przy każdym transporcie na GB była ich checklista - kiero w teczce miał zawsze kilka kompletów czystych i miał wypełniać od razu
00 44 1233 732435
00 44 7710 298983