Wpis z mikrobloga

@cwlmod: Nie, ale właśnie wypadła z limitu dotacji przy odliczeniu 50% VAT po wczorajszej podwyżce
Limit 248 205 PLN brutto
Cena 251 490 PLN brutto
  • Odpowiedz
@cwlmod: Na inventory tylko można wziąć przeceniony ale obecnie w przypadku 3HL to tylko demo są przecenione i w inventory nie ma perfromance. Ceny w Tesli jak na stronie. Jeśli pójdziesz do salonu to pomogą Ci zamówić auto ze strony w ten sam sposób w jaki zrobisz to samodzielnie
  • Odpowiedz
  • 0
@zibizz1: Liczę że jeszcze to obniżą bo nie ma to żadnego sensu wychodzić 3k ponad limit kasować sobie wielu klientów którzy bez tego nieskupianie tej wersji
  • Odpowiedz
@cwlmod w skali naszego kraju bardzo zasadne, ale w skali świata gdzie 3 HL performance narazie cieszy sie dużą popularnością niekoniecznie. Możesz wziąć prywatnie jesli masz 3 dzieci;)
  • Odpowiedz
@cwlmod Micha Charoudin wrzuci dziś filmik z 3HL P

Handling is fantastic. The brakes are... horrible and dangerous as ever. Catching fire by 5th kilometer of the track. Why. Just why? Thermal management of the battery is also the same as the first model - power drop after half the lap, <50% of power towards the end of the lap. The build quality is a huge step up (aside from the
  • Odpowiedz
  • 0
@zibizz1: Nie no pewnie, że chodzi mi o nasz kraj. NIkt kto brał pod uwagę o 20k drozszą wersje perf, bo niewiele droższa, nie dopłaci 50k. Ja tak zacząłem sobie rozważać kupno tm3p albo m2 za jakiś czas, ale jeśli tesla podrożeje a bmw np dzisiaj można kupić za 360k to różnica będzie dużo mniejsza.

Tym nie mniej szukam osoby, która by mi pokazała 3 perf na torze, żeby zobaczył
  • Odpowiedz
  • 0
Micha Charoudin wrzuci dziś filmik z 3HL P


@zibizz1: Tak ale on ma skrzywiony pogląd, bo patrzy tylko przez pryzmat jazdy na ringu. O tych hamulcach muszę jeszcze poczytać.

Ja jestem z Wawy i wyjazd na Poznań to max co mogę zrobić, a to nawet nie jest porządny tor klasy GP. Głównie to kręce się po modlinie/łodzi/jastrzębiu i może do Kielc w końcu pojadę.
  • Odpowiedz
kontrola trakcji nie pozwalała mu nawet dać pełnego gazu przy skręconej kierownicy zanim do jakiegokolwiek uślizgu doszło


@cwlmod: dokładnie tak to działa w normalnych trybach. Możesz zawsze wciskać gaz do dechy i dostaniesz tylko tyle mocy ile można przenieść, wczoraj właśnie w mieście z mocno skręcona kierownicą ruszałem dynamicznie i aż się zdziwiłem że tak wolno. Chyba tylko tryb jazdy na torze pozwala na modyfikację takiego zachowania i mozna daje
  • Odpowiedz
O tych hamulcach muszę jeszcze poczytać.


@cwlmod: Hamulce są zwykłe "cywilne" uwzględniające że duża część energii bedzie odbierana przez silniki. Po co dokładać coś lepszego jeśli 99% użytkowników nie bedzie z teog korzystać. Jak ktoś chce jeżdzić na torze to powinien wiedzieć co tam sobie powinien zamontować, bo standardowe na pewno nie są projektowane z myślą o jeżdzie torowej bez rekuperacji. Ogólnie to auto nie jest na tor, tzn jest
  • Odpowiedz
  • 0
@zibizz1: Dlatego właśnie chce pogadać z kimś kto był na torze. Hamulce w żadnym aucie nie są aż takie słabe jak ci się wydaje. Zawsze można wrzucić bardziej sportowe klocki i znacząco poprawiasz wytrzymałość cieplną. Nie wiem dlaczego miałoby być aż tak źle w tej tesli że na 5km ringu aż tak spuchły. To wygląda z jednej strony na niezbyt dobre chłodzenie, ale przede wszystkim na złe klocki.

Trochę siedzę
  • Odpowiedz
@cwlmod: Samre klocki pomogą. Sa też całe gotowe zestawy:
https://unpluggedperformance.com/model-3/model-3-performance-brakes/

Np w moim Y Performance dostałem "hamulce perfomance" które były rzeczywiście troszke wieksze niż w wersji LR(wieksza powierzchnia klocków), ale od zeszłego roku Tesla sprzedaje "czerwone hamulce perfomance" które są tylko czerwone a poza tym identyczne jak w LR:) "Wentylowane" są ale tarcze dziurek nie mają
  • Odpowiedz
  • 1
@zibizz1: Wentylowane oznaczają, że powierzchnie robocze tarczy są oddzielone od siebie kanałami wentylacyjnymi w środki. Dzisiaj każdy samochód ma na przodzie tarcze wentylowane, wiec pewnie tak napisali, żeby niezorientowali coś sobie pomyśleli. Jeśli sama zmiana klocków wystarcza to może tak być, że tarcze są te same, ale klocki inne i zaciski mają inny kolor
  • Odpowiedz
  • 0
@zibizz1: Po zobaczeniu przednich tarcz jestem pewien, że klocek jest skrajnie nienadający się do sportowej jazdy. On się przegrzał i zaczął rozsmarowywać na tarczy
  • Odpowiedz