Wpis z mikrobloga

#bmw #e60 #mechanikasamochodowa

Jakie mogą być powody braku możliwości wykasowania inspekcji olejowej z poziomu zegarów jak i programów diagnostycznych min. ISTA? Zawsze działało to bezproblemowo, obecnie nawet kiedy uda się wykasować po wyłączeniu zapłonu serwis znowu jest na 0 km. Miał ktoś podobny problem?
  • 8
  • Odpowiedz
@Reynald: jeśli nie ma żadnych błędów DTC i wszystkie czujniki są sprawne (czujnik poziomu oleju, zużycia klocka itd.) i klema IBS jest ok to najprawdopodobniej licznik resetu inspekcji osiągnął wartość maksymalną, czyli 31, BMW miało interwał serwisu olejowego więc wyliczyli, że 31 x 30kkm powinno wystarczyć do końca życia auta. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Więc zostało albo całkowite przeflashowanie modułu kombi (licznik) albo zakodowanie tak, aby
Philosohero - @Reynald: jeśli nie ma żadnych błędów DTC i wszystkie czujniki są spraw...

źródło: Screenshot_3

Pobierz
  • Odpowiedz
@Reynald: jeśli któryś moduł zgłasza Ci przebieg w stylu 528 480 (najczęściej moduł świateł) to znaczy ze ma on problem z komunikacją z resztą lub wywalony soft, czasami zrobienie update z winkpf pomaga, poza tym inny przebieg w CCC/MASK i MULF to standard w E60 - te moduły najczęściej padają i sporo osób wymienia je na używki zamiast oddać do naprawy, sam mam MULF wsadzony z innego auta i nawet
  • Odpowiedz