Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Hej, chciałbym zmienić kariere. Obecnie jestem programista unity od roku #gamedev #programowanie no i okazało się, że coś co zawsze chciało się robić, szybko może stać się czymś czego zaczynacie nienawidzić. Zawsze chciałem robić gry ale wyszło że
-Dostaje mało kasy w porównaniu do innych. Zarobki w gamedev sie poprawiają ale dalej zamykają w it zakres płacowy.
-Jest niezły zapierdziel, ciągle jest co robić. Crunchu u mnie nie ma(jest dowolony, o dziwo sa goscie co siedza po godzinach bo chcą, byle dokonczyc feature do gry nad którym siedza)
-Dużo myślenia, codziennie po pracy jestem wymęczony i nie mam siły na nic. Kłade się i nie mam siły na hobby, seriale czy gry.
-Żeby być wymiataczem musiałbym przeskoczyć poziom którego nie dam rady. Jestem za głupi. Fizyka, matematyka na prostych rzeczach które programuje to spoko ale skomplikowane rzeczy to nie moja w tym głowa.
-Motywacja by robić gry które lubię po 1 nie działa bo nie robie gier których lubie(ale to nie jest problem) a po 2 jeżeli bym robił które lubię to bym szybko przestał lubić
-Ludzie są spoko, dobry vibe jest zazwyczaj z nimi ale co z tego xd
-Wiem, że jest kryzys ale w gamdev zawsze było srednio, więc teraz to już całkiem.
-Jestem sredniakiem, ja wiem ze na wykopie zawsze kazdy tutaj jest top(az sie spotka takiego prawdziwego kozaka który jak do czegos siada to opada ci szczęka) i nie ma co sie przejmowac ze jest 500cv chętnych, ale ja jestem literalnie sredniakiem. Słaby nie jestem, słabych programistów tez juz widziałem. Ale do tych dobrych troche mi brakuje i nawet nie chodzi o doswiadczenie tylko myslenie,adaptacje itp