Kolejny raz potwierdza się, że sprzedaż mojego starego Golfa IV z końca produkcji (2003) i zamiana go na nową Fabię III z końca produkcji (2022), to był strzał w dziesiątkę.
Za 3,5 roku (z początkiem 2028) nie mógłbym już wjechać za dużo poprzednim autem do centrum Warszawy. Znaczy mógłbym, bo można 4 razy rocznie wjechać autem niespełniającym. Ale właśnie za 2-3 lata planuję być częściej, niż 4x (w tej chwili raz lub 2x rocznie).
To samo dotyczy centrum Krakowa, gdzie także zaglądam co jakiś czas, a będę zaglądać także częściej, a zdaje się, że następnym miastem po Warszawie z utworzeniem SCT będzie właśnie Krk.
@Adamfabiarz: Przez 3.5 roku może dużo się wydarzyć. trend w motoryzacji i polityce europejskiej trochę uległ zmianie na korzyść aut spalinowych. Same strefy były lobbowane przez ludzi którym zależało na pchaniu aut elektrycznych oraz polityków którzy przyjęli jakieś korzyści np trzaskowski.
Rafonix się #!$%@?ł na psach? Bo na tym prime tak się zachowuje jakby tak, wydaje się wydygany być i bije się jak mu to mówią , nie ma argumentów żadnych Pytam bo nie śledzę #rafonix #primemma #famemma #donkasjo
Za 3,5 roku (z początkiem 2028) nie mógłbym już wjechać za dużo poprzednim autem do centrum Warszawy. Znaczy mógłbym, bo można 4 razy rocznie wjechać autem niespełniającym. Ale właśnie za 2-3 lata planuję być częściej, niż 4x (w tej chwili raz lub 2x rocznie).
To samo dotyczy centrum Krakowa, gdzie także zaglądam co jakiś czas, a będę zaglądać także częściej, a zdaje się, że następnym miastem po Warszawie z utworzeniem SCT będzie właśnie Krk.
#samochody #motoryzacja #fabia #golf #warszawa #krakow #polska #sct #ekologia
Tyle kasy teraz idzie w tą zmianę dostaw, że nikt nic nie zrobi aby ograniczać sprzedaż.
Jakie korzyści masz na myśli?