Wpis z mikrobloga

Ja #!$%@? oddałem wczoraj auto do mechanika myślałem że skasuje około tysiąca ( wymiana tarcz hamulcowych, klocków i kazałem wymienić co ważniejsze kwestie tak żeby się nie rozleciał - jestem zielony) i okazało się że chce za usługę tylko 240zl jestem w lekkim szoku (samochód ford focus MK1 1.8)
Obstawiam że nie wymieniał wszystkiego ale tak czy siak jeśli auto znowu hamuje to jestem szczęśliwy #motoryzacja #samochody
  • 19
  • Odpowiedz
  • 0
@LudzieToDebile powiedziałem co jest do wymiany on zapisał I kazał przyprowadzić na za 2 tygodnie. Chyba najlepszy mechanik w mojej okolicy bo opinie b.dobrze ale zaznaczyłem żeby to zrobić w miarę budżetowo i wymienić to co trzeba wymienić więc jest szansa że klocki hamulcowe były w dobrym stanie tylko tarcze były zjechane tak jak mówiłem nie znam się mi wystarczy że działa
  • Odpowiedz
  • 0
@LudzieToDebile nie. Miał zawalone terminy na około 2 tygodnie, w sensie dzwoniłem 17 czerwca i mi powiedział że mogę zostawić auto 27 po południu. w sumie hamulce naprawiał z 4h - wczoraj zostawiłem auto po 16 dzisiaj pracował od 7 i o 11 wiadomość że auto gotowe do odbioru więc chyba dosyć sprawnie
  • Odpowiedz
jest szansa że klocki hamulcowe były w dobrym stanie tylko tarcze były zjechane


@asdfqwerty123: W sensie że tylko tarcze bez klocków ktoś wymienia? xDDD
Miras, że zmianą tarcz, zawsze idzie zmiana klocków.

MK1 to gruz z przed ponad 20 lat. Możliwe że klocki same poszły ;p
  • Odpowiedz
  • 1
@hos85 jestem bardzo ciekawy czy jest tak tani czy jego żona (z nią gadałem) mnie polubiła i kazała mu wziąć mało pieniędzy xD w sensie byłem z dziewczyną i jakoś tak się dziwnie do nas uśmiechała więc jest szansa że wykupiliśmy się w łaski i pan mechanik musiał dać rabat. Dowiem się pewnie więcej po 16
  • Odpowiedz
@asdfqwerty123: Heh niewykluczone:D teraz na allesrogo patrzę, to taki zestawik można mieć za 200 zł. Niech on jako mechanik zapłaci ze 170 zł za całość. Reszta dla niego ;D trzymam kciuki :)