Wpis z mikrobloga

@hikashi: widzę, że nieźle Ci idzie obsługa czarnej listy nieuku xD Idź się spłacz do moderatora jeszcze raz, że ktoś Cię po imieniu nazywa xD
  • Odpowiedz
spłacz


@malinq: ja tam tylko chcę uzupełnić counter na #stobanowdlalewakow, napisz no jeszcze jakiś farmazon i trochę pomóż ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

widzę, że nieźle Ci idzie obsługa czarnej listy nieuku xD


no tak, bo przecież mam sklerozę gdzie co pisałem i nie mam prawa już tam zajrzeć
  • Odpowiedz
więc uwsteczniajmy tę Polskę wschodnią jeszcze bardziej wykluczając ją komunikacyjnie, zajebisty plan.


@Tymajster: pewnie dlatego o tym planie tylko ty piszesz...
  • Odpowiedz
@selflessness: Jak wybudujesz kolej szybkich prędkości z Lublina do Warszawy, to się okaże że lepiej dojeżdżać do pracy z Lublina do Warszawy niż z drugiego końca miasta ( )

Aa i pamiętajmy że duża część słoików w Warszawie to Lublin i okolice. Jeszcze nie będą się chcieli kupować mieszkań i wynajmować. To byłoby niekorzystne dla deweloperów.
  • Odpowiedz
pewnie dlatego o tym planie tylko ty piszesz...


@aarahon: dlatego, czyli dlaczego, bo nie rozumiem? Że to moje urojenia? No nie, plany są widoczne. Jak inni się rozwijają, a wschód stoi, to się de facto cofa.
  • Odpowiedz
Jak inni się rozwijają, a wschód stoi, to się de facto cofa.


@Tymajster: więc wypadałoby żeby wschód jako region się rozwijał a wtedy państwo zapewni drogi i połączenia kolejowe. Samo zapewnienie połączeń kolejowych i dróg nie sprawi że wschód zacznie się rozwijać, prawda?
  • Odpowiedz
Poprawa infrastruktury zwiększa atrakcyjność dla inwestorów.


@Tymajster: tyle że tylko tych zagranicznych bo tylko i wyłącznie ci z tego korzystają. A to jeszcze gorzej jak wyprowadza się złotówki zagranicę przy braku rozwoju.
  • Odpowiedz