Wpis z mikrobloga

Wrzucałem niedawno wiadukt w Miluzie posiadający swój fanpage, z powodu regularnie rozwalających się busów i ciężarówek, ale jest inny ciekawy.
W związku z trwającym 2.5 miesiąca remontem drogi zrobili objazd. Dwie różne trasy, jedną dla aut do 3.9m i drugą powyżej. Ten dla wyższych jest trochę dłuższy, więc po 35 dniach naliczyli już 67 ciężarówek zaklinowanych pod wiaduktem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

https://www.facebook.com/profile.php?id=61559469731137

#zycietruckera #bekaztransa
PiotrFr - Wrzucałem niedawno wiadukt w Miluzie posiadający swój fanpage, z powodu reg...

źródło: IMG_20240623_090728

Pobierz
  • 39
  • Odpowiedz
  • 3
@Ferdynand_Lipski:

ale uważam za poje*ane tworzenie infrastruktury na 3,9m, skoro wiadomo, że auta mają mieć do 4m


Nie jest #!$%@?. Może wszędzie robić drogi dla ciężarówek? Po co jakieś wąskie w miastach?
To jest celowy zabieg, żeby tranzyt nie szedł lokalnymi drogami tylko głównymi. Na 3.9 wszystkie budowlane, rolnicze itp przejadą, a nie będą się tłuc w górach przez wiochy tysiące zestawów, żeby ominąć autostradę.
Jakoś przed tym objazdem problemów
  • Odpowiedz
@Kismeth: ie tyle debile, co wiedzieli, ze jak zablokowali jeden pas, to przyjada ich odśnieżyć i wyciągnąć pojutrze, a jak zablokują cala droge, to beda w pierwszej kolejnosci.
  • Odpowiedz
@PiotrFr wina projektanta i tego kto przyklepał tak niski wiadukt. Jest to droga i w normalnych krajach bierze się pod uwagę że taka inwestycja jest na lata i że za jakiś czas może za wiaduktem powstać coś do czego będą potrzebne samochody o takiej wysokości. Nawet na potrzeby wojska w razie konfliktu.
  • Odpowiedz
@PiotrFr:

To jest celowy zabieg, żeby tranzyt nie szedł lokalnymi drogami tylko głównymi.


Słaby argument. W tym celu można użyć zakazu ruchu samochodów ciężarowych (wszystkich lub o określonym DMC), a nie celowo budować wiadukt 3,9m XD. Dodatkowo mocno utrudnia to wjazdy docelowe

edit: jeszcze co do władz - to też się popisali, że dopuścili 67 razy do zaklinowania. Może komuś po 5 czy 10 zaklinowaniu w ciągu kilku dni powinna
  • Odpowiedz
nie w tym problem. Po zdjęciach prawie wszyscy to zagraniczni kierowcy, każdy liczy że skoro jest 3.9 to pewnie 4.0 przejdzie.

Ale nie ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@PiotrFr: ja w UK jak widzę 3.9to już jadę z max 3.8, z zasady,że zawsze mam mieć mniej a te oszołomy widzę na odwrót xdddd
  • Odpowiedz
może #niepopularnaopinia, ale uważam za poje*ane tworzenie infrastruktury na 3,9m, skoro wiadomo, że auta mają mieć do 4m

to tak jakby w budynku użyteczności publicznej wstawić drzwi na 1,90m, żeby część ludzi mogła pie*dolnąć czołem


@Ferdynand_Lipski: tylko że naczepa pracuje i się rusza na boki,wiec wtedy może urosnąć i zachaczyc o wiadukt, dlatego się zostawia bezpieczny limit, ale debilom nie wytłumaczysz
  • Odpowiedz
  • 0
@Ferdynand_Lipski:

W tym celu można użyć zakazu ruchu samochodów ciężarowych (wszystkich lub o określonym DMC), a nie celowo budować wiadukt 3,9m XD


Tak, właśnie widać jak zakazy działają, skoro nawet zakaz wysokości nie powstrzymuje większości, to co dopiero tonażowy xD
  • Odpowiedz
  • 0
@adamsowaanon: bo jak widzę kierowcy zawodowi nie rozumieją co oznacza znak zakazu.

Głupi zakaz, przecież więcej się zmieści


Równie dobrze można powiedzieć "głupie ograniczenie do 50 km/h, przecież mój samochód pojedzie 200 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz