Wpis z mikrobloga

napisałem wczoraj maila ze zleceniem do znajomego stolarza, muszę przyznać, że miał fach w ręku. oto odpowiedź jaką dostałem:

Witam Panie Tomku.


Dziękuję za pamięć...to bardzo miłe.


...niestety, muszę zmartwić Pana - od kilku miesięcy mieszkam i pracuje w Oslo.


Polska rzeczywistość wygrała i musiałem zamknąć warsztat.


Przykre to, tym bardziej że sporo zainwestowałem w maszyny, budynek...


Pewnie nie prędko wrócę do kraju - tu przynajmniej można żyć normalnie.


pozdrawiam serdecznie z Oslo


Arek

jak ja czasami nienawidzę tego kraju :/

#mojkrajtakipiekny #polska #gorzkiezale
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

True story, jestem właśnie na etapie szukania stolarzy do firmy - ci lepsi albo wyjechali albo mają roboty na 3 miesiące w przód, ci gorsi no cóż - po nich szkoda sięgać, chociaż i tak roboty im z tego co widzę nie brakuje.
  • Odpowiedz
@TheGeek: A gdzie masz firmę? ;p Bo ja jestem córką stolarza, który właśnie też chce wyjechać za granicę..W tym momencie ma zawieszoną działalność firmy, bo wszedłby na duży zus i nie wyrobił z zapłaceniem go..
  • Odpowiedz
Widzę :-) nie chciałbym żebyśmy się źle zrozumieli - może w innych regionach kraju jest inaczej, u nas znalezienie dobrego stolarza który miałby czas graniczylo z cudem. A zlecenie było warte kilkanaście tysięcy - przez jedną firmę wycenione na prawie 30 tys.
  • Odpowiedz
@tomix: HURR DURR JAK SIĘ CHCE TO MOŻNA W POLSCE ŻYĆ, PRACOWAĆ HURR DURR

To przykład na to, że w tym kraju wcale nie jest normalnie :|
  • Odpowiedz
@pogodynek: praca dla stolarzy i popyt to jedno, w sumie mógłbym jeszcze powiedzieć, że jak wypłyną na rynek tak będą mieć. ale podejście urzędników do drobnej działalności gospodarczej jest Ci chyba znane.
  • Odpowiedz