Wpis z mikrobloga

Hello, znajdzie się tu ktoś kto robi często zakupy na #aliexpress ?
Kupiłem przedmiot który po 2 dniach zdechł - nie ładuje się co wyklucza jego jakakolwiek przydatność chyba że będzie to podstawka pod kubek.

Po otworzeniu sportu - przedmiot nie działa / zwrot gotówki oczywiście załączyłem nagranie, otrzymałem wiadomość od sprzedającego i tu nasuwa się pytanie czy rzeczywiście tak zrobić? Kiedyś rzuciło mi się w oczy jakiś art. Który opisywał chyba podobne zachowanie aby wyłudzić sprzęt, kasy nie oddadzą i w sumie zostanę z niczym.

Dear buyer, sorry for the problem. Please return the product. Please cancel(NOT END) the dispute. or open a new dispute with the reason of "I no longer need the item", don't worry, change another reason won't affect the final refund you will get

If you open a dispute, you need to return it at your cost, because the dispute only allows us to refund the upmost is the value of the item, we cannot refund you shipping fee anyway.

While we think it is unfair. We would like to provide free return if you can cancel the dispute.

After you cancel it, please send me your e-mail address, we will tell you how to return it and send you a free return label, you don't need to pay for the shipping fee and we will refund or send you a new one after we receive the return.[Kiss]
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach