Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
#kariera #zyciezawodowe #praca #korpo #powerbi

Żalę się i szukam inspiracji jednocześnie XD Obecna praca przestała mnie satysfakcjonować, mógłbym tu wiele dopisać, ale to nie ma sensu.

Jak typowy autysta lubiłem w wolnej chwili oglądać filmiki na YT z Power BI XD Na studiach też miałem, o ile to coś w ogóle wnosi do tematu, fiksacje na temat idealnego przedstawiania danych na różnych wykresikach w Excelu.
No i mam kilka pytań:

- czy na bazie samej nauki Power BI, SQL, wymasterowanego Excela jestem w stanie znaleźć pracę za godziwe pieniądze?
- w jakich branżach spotykamy analityków Power BI? Jestem oderwanym od pługa inżynierem ze szczyptą fobii społecznej. Lądując w potencjalnej pracy w zespole dynamicznych managerów banku ING stanę się dla nich pośmiewiskiem.
- czy ludzie pracujący w PBI łapią się do świata IT? Nigdy w IT nie pracowałem, a ludzie trąbią, że jest / idzie kryzys. Jak jest naprawdę?

Ktoś może coś odpowiedzieć jak wygląda robota analityka PBI?



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: digitallord
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

czy na bazie samej nauki Power BI, SQL, wymasterowanego Excela jestem w stanie znaleźć pracę za godziwe pieniądze?


@mirko_anonim: jak złapiesz już doświadczenie to tak, jak zaczynasz to nie licz na to.. praca wiele się różni od tego co widzisz w internecie, nagle masz gówniane dane, zmieniające się wymagania a case biznesowy jest popieprzony.

w jakich branżach spotykamy analityków Power BI? Jestem oderwanym od pługa inżynierem ze szczyptą fobii społecznej. Lądując w potencjalnej pracy w zespole dynamicznych managerów banku ING stanę się dla nich
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: