Wpis z mikrobloga

@Brakloginutotezlogin:
Kilka opcji pod rozwagę:
1. Krzywy hak przerzutki i nie indeksuje jak trzeba mimo regulacji.
2. Łańcuch wymyty ze smaru fabrycznego przed założeniem? (w sensie czy nie jest za sztywny)
3. Sprężyna wózka przerzutki nie utrzymuje naciągu, może wyłączone/brak sprzęgła?
4. Łańcuch za krótki o jedno czy dwa ogniwa, przy dużych kołach zębatych wózek napina przy końcu zakresu pracy.
5. Zużyte koła zębate kasety/korby (chociaż wtedy raczej mała z tyłu
  • Odpowiedz
Dzięki za odpowiedź! Na starym łańcuchu, który zmieniłem wczoraj przymiar już wpadł w 0.75.
1. Hak był prostowany, bo kiedyś dostał strzała.
2. Wymyty w benzynie ekstrakcyjnej
3. To m770 rocznik 2008 albo 9, nie ma takich cudów jak sprzęgło.
4. Łańcuch ma 110 ogniw jak poprzedni
5. Bardzo możliwe, jak wygląda to na zdjęciu? Nie znam się
6. A tego to nawet nie wiem jak sprawdzić
  • Odpowiedz
@Brakloginutotezlogin:
1. Hak do sprawdzenia czy na pewno jest prosty, ja prostowałem swój tą metodą: https://www.forumrowerowe.org/topic/171669-diy-przyrz%C4%85d-do-prostowania-haka-przerzutki-za-3z%C5%82/
2, 3, 4. - ok
5. Ciężko ocenić, tył wygląda moim zdaniem znośnie, korba trochę gorzej ale gdyby to było zużycie zębów to na małych kołach byłoby najgorzej a nie odwrotnie jak u Ciebie.
6. Zrzuć łańcuch i pomacaj, czy kaseta z bębenkiem nie jest luźna inaczej niż w osi obrotu. U mnie działy się
smk666 - @Brakloginutotezlogin: 
1. Hak do sprawdzenia czy na pewno jest prosty, ja p...

źródło: casette

Pobierz
  • Odpowiedz
@smk666: luz tam jest ale bardzo bardzo delikatny. Nie rusza się to na grubość paznokcia ale lekko rusza.
Hak też delikatnie się rusza na boki. W serwisie powiedział mi facet, że już nie będzie idealnie prosty.
Ewentualnie kupię nowa kasetę, bo środkowa zębatke na korbę już keodys kupiłem.
A Narazie wrócę do starego łańcucha i zajeżdże ten napęd na amen.
W sumie ten rower od nowości czyli 2009 ma ten sam
  • Odpowiedz