Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
#nagosc #sport #seks na wstępie proszę o merytoryczne odpowiedzi i brak oceny.
Nakreślę wam kontekst. Zaczęliśmy spotykać się z chłopakiem i innymi parami z internetu na zabawy przy piwie i grillu na naszej odludnej działce. Mam pytanie dotyczące organizacji. Planujemy spotkanie, na którym chcielibyśmy zorganizować jakieś drużynowe gry i mini-mistrzostwa z lekkim golaśnym zabarwieniem bazujące na rywalizacji. Większość uczestników to mężczyźni, a ja niestety nie znam się dobrze na męskiej anatomii a właśnie chodzi nam o fun I bezpieczeństwo. Myśleliśmy o piłce, ale za duże ryzyko, za bardzo kontaktowy to sport

Może też #nudyzm #naturyzm społeczność nam pomoże

Chciałabym uniknąć wszelkich urazów, szczególnie tych związanych z bieganiem, skokami i kontaktami fizycznymi, które mogłyby prowadzić do szarpnięć lub urazów jąder. Czy możecie mi podpowiedzieć, jakie sporty drużynowe lub zabawy są stosunkowo bezpieczne pod tym względem? Szukam pomysłów na gry, które pozwolą na aktywność fizyczną, ale będą minimalizować ryzyko kontuzji zwłaszcza męskich i intymnych. Piłka odpada, pomysły typu szachy proszę zachować dla siebie. Na razie uważany że królowa będzie siatkówka - mało kontaktowa, miękkie podłoże. Z góry dzięki za propozycje.



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: razzor91
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 13
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: No jak skakanie jest zagrożeniem (a przynajmniej może nie być zbyt przyjemne dla jajec), to siatkówka trochę odpada. Badminton pewnie byłby spoko. Pingpong jeśli macie jakiś sensowny stół żeby zamontować siatkę - ale to jednak lepiej się gra jeden na jeden, a w babintona można spokojnie debla.
  • Odpowiedz