Wpis z mikrobloga

@bluzgajacy To serio tak może być że ona jest zmęczona? Sprint trwa 10 sekund więc zawodniczka nie odpocznie przez kilka lub kilkanaście godzin? Wiem że jestem laikiem ale na przykład bokserzy walczą czasami kilkadziesiąt minut co jest wysiłkiem nieporównywalnym do 10 sekund biegu. I tak, bokser walczy raz na kilka miesięcy no ale nie zmienia to faktu, że sprint na 100 metrów trwa 10 sekund. Ewa to powiedziała w taki smutny
Dziki_Odyniec - @bluzgajacy  To serio tak może być że ona jest zmęczona? Sprint trwa ...

źródło: swoboda_czas

Pobierz
  • Odpowiedz
  • 1
@Dziki_Odyniec: Jak ma dość to niech #!$%@? na magazyn zgodnie z kompetencjami. Sportowcy zgrywają zawsze wielkich męczenników. To jest ich praca i niech ją wykonuje a nie grymasi. Za takie akcje powinno sie ją usunąć ze sztafety na zawsze
  • Odpowiedz
@bluzgajacy Bezpośrednio i wulgarnie napisałeś ale właśnie poruszyłeś jeden z problemów. Sportowiec całe młode życie poświęca tylko dla sportu a potem w dorosłym życiu pojawia się ta refleksja że ani z tego pieniędzy, medal olimpijski zdobywa jeden na milion, brak doświadczenia zawodowego bo jedyne co się w życiu ma to sport i co tu dalej robić.
  • Odpowiedz
@Dziki_Odyniec: niestety sprint jest niewdzięczny, bo od kwalifikacji musisz lecieć na 100% możliwości, to nie jest tak jak na 400-1500m, że na kwalifikacjach możesz pobiec luźniej i zachować siły.

Ja powiem tak, jak ostatnio pobiegłem 400m na zawodach (wiadomo amatorskie bieganie, ale dalej bieg w pałę), to 3 dni miałem zakwasy w mięśniach xD Mimo że trenuje od kilku lat i robie 60-80km tygodniowo
  • Odpowiedz
  • 0
@Dziki_Odyniec: Ewa raczej wielkich alternatyw nie ma ze względu na ograniczenia intelektualne, reszta może robić w międzyczasie studia wieczorowe (co też część czyni), albo zrobić je po zakończeniu kariery. To są nadal młodzi ludzie
  • Odpowiedz