Wpis z mikrobloga

Kupowalam przez internet okulary. Jakiś sklep internetowy z okularami. Na szybcika podałam parametry, wybrałam oprawki, które niedawno zniszczyłam. Wybrałam opcje bez rejestracji i zapłaciłam 850 zł. Nie dostalam potwierdzenia na maila. Nie pamiętam strony ( to było 20 dni temu), komputer na którym zamawiałam zalałam, więc chyba historii nie będzie. Co ja mam iśc z tym na policje czy do banku? Możliwe by wskutek błędu sklep nie miał moich danych, które wpisałam przy zamowieniu? Mam ostatnio czarną serie wsojej głupoty.
#bank #zakupy #informatyka #okulary
  • 8
  • Odpowiedz
@Ana77: Skoro zapłaciłaś, to w historii rachunku bankowego masz odbiorcę.
Sprawdź gdzie poszedł przelew, wpisz w google nazwę i dostaniesz adres mejl albo telefon.
Zadzwoń i wyjaśnij sytuacje.
  • Odpowiedz
@Ana77: To zadzwoń jutro do Payu, podaj im te kilka liter i znaków i podadzą ci odbiorcę przelewu,
Biuro Obsługi Klienta - jednostka PayU świadcząca w Dni Robocze w godzinach 8:00-20:00 telefoniczną obsługę Klientów pod numerem tel. +48 61 628 45 05.
  • Odpowiedz