Wpis z mikrobloga

Idę na mój najbliższy stragan zrobić małe zakupy, brakło konfitur akurat w niedzielę mi potrzebne. Może nawet będzie czynne, podobno zamykają dopiero późnym wieczorem. Kolejki podobno małe, arbuzów (z zewnątrz zielonych, wewnątrz czerwonych) bardzo mało, widocznie nie sezon. Trochę gołąbów pomyka tu i tam, ale one to mają dużo czasu, więc zawsze są. Czasem im zazdroszczę. Bardzo dziś słonecznie, ale myślę, że słońce narodu nie wzejdzie zbyt wysoko.

#konfederacja #polityka #wybory
  • 14
  • Odpowiedz
  • 21
@ShineLow: Bzdura, słyszałem, że robią z tego, co akurat najbardziej się opłaca dla rozwoju firmy. Podobno tak realnie patrzą na dostępne surowce do produkcji i szacują na co mogą sobie pozwolić, a na co lepiej nie- bo mogą zbankrutować. Nie znam się na prowadzeniu firmy przetwórczej, ale oni się trochę znają. Pozatym bardzo mi smakuje.
  • Odpowiedz
  • 8
@ShineLow: Może, ale przerabiałem przez ostatnie 30 lat wszystkie pozostałe firmy na rynku, zawsze są potem niestrawności, wyjdzie jakaś afera, że robią ze zgniłych owoców, ogólnie dramat, a cenowo o wiele drożej. Ta jedna, mała firma ma jakość produktu kraftowego, dobranego pod specyficzny typ konesera, którym jestem.
  • Odpowiedz
  • 5
@Gours: Panie, ja tu o przetworach, a Pan o jakieś polsce. Nie czas na to i nie miejsce.
@ShineLow Równiez pozdrawiam szanownego Pana, mam nadzieję, że równiez wybrał Pan sensowne produkty na swoim bazarku
  • Odpowiedz
@Gours: Ładnie się nam pan przedstawił przed milionami słuchaczy. Od lat mówię, że ludzie kupujący arbuzy robią chlew na bazarze. Powinien być jakiś test na inteligencję, który odsiałby idiotów przed wejściem.
  • Odpowiedz
  • 2