Wpis z mikrobloga

Hej,
planuje zakup roweru - padło na Gravel Kross Esker 6.0 gen2 2024.
Mam go też w trochę lepszej cenie dzięki kodu rabatowemu, bo wyjdzie mnie za około 6000 zł - od producenta, ze strony krossa.

I teraz pojawia się moje pytanie, czy taki rower będzie już faktycznie gotowy do jazdy? Poniżej fotka jak wygląda opcja dostawy.
Czy jednak powinienem go dać do normalnego serwisu aby go ogarneli? Jeśli tak, czy możecie polecić jaki serwis w Warszawie, najlepiej z możliwością zamówienia roweru już stricte do nich?

Ma ktoś jakieś doświadczenie z właśnie rowerami wprost od producenta - kross?

Zaznaczę, że to będzie mój pierwszy "normalniejszy" rower, gdyż obecnie używałem tribana rc100 ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Generalnie, jakie możecie dać tipy dla nowicjusza? Nigdy nie używałem pedałów SPD, dlatego też wybór padnie na Shimano EH500.

#rower #warszawa
Estetykatopodstawa - Hej, 
planuje zakup roweru - padło na Gravel Kross Esker 6.0 gen...

źródło: hopsa

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Estetykatopodstawa: Siemka. Ja kupiłem kilka miesięcy temu dokładnie Eskera 6.0, ale nie od producenta bezpośrednio a z jakiegoś sklepu w okolicy Krakowa. Rower przyszedł bez pedałów i musiałem je dokupić a potem trochę wyregulować wysokość. Poza tym wszystko było gotowe do jazdy :)
  • Odpowiedz
  • 0
@Estetykatopodstawa mimo wszystko polecam zawieźć rower od razu do złożenia do jakiegoś serwisu.

Znajomy sporo tego obrabia + kontrakt z Centrum Rowerowe, to co się czasami odbywa w "nowym fabrycznie zapakowanym rowerze" to głowa mała.

Zapowietrzone hamulce, niedokręcone tarcze hamulcowe, krzywe klamki, przerzutki do regulacji, w kilku Krossach miał krzywo wkręcony suport z fabryki.

Jeżeli chcesz się pakować w SPD to raczej polecam zwykłe M520. Nie mają sensu takie hybrydy, bo
  • Odpowiedz