Wpis z mikrobloga

Cześć, na co dzień zajmujemy się pomaganiem ludziom w różnych sprawach dotyczących nieruchomości, czyli pomagamy przy odbiorze mieszkania od dewelopera, pomagamy sporządzić bezpieczną umowę nabycia nieruchomości, sporządzamy świadectwa energetyczne i analizujemy umowy deweloperskie.

Zapraszamy na sesję AMA 06.06.2024, GODZ. 17:00, podczas której Szymon Panek, szef zespołu prawników, oraz Karol Fudala, główny inżynier, odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące zakupu i sprzedaży nieruchomości. To doskonała okazja, aby dowiedzieć się:

- jakie są najczęstsze kruczki w umowach deweloperskich?
- co warto sprawdzić podczas odbioru nieruchomości od dewelopera?
- jakie są najczęstsze usterki w mieszkaniach od dewelopera?
- jacy deweloperzy są najbardziej usterkowi?
- do czego wykorzystujemy podczas odbiorów sprzęty pomiarowe takie jak np. laser krzyżowy czy kamera termowizyjna?
- jak sprawdzić księgę wieczystą nieruchomości?
- jak zabezpieczyć się w umowie sprzedaży nieruchomości z perspektywy sprzedawcy/nabywcy?
- czy jest sens kupować dom na rynku wtórnym i jak należy sprawdzić taki dom?
- na co warto zwrócić uwagę przy kupnie działki?
- jakie są sankcje za brak świadectwa energetycznego, kiedy trzeba je sporządzić?
- co, jeśli nie wręczę nabywcy świadectwa energetycznego?

Aby uzyskać praktyczne porady i rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące nieruchomości, zapraszamy do zadawania pytań podczas AMA. Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie!

#ama #nieruchomosci #mieszkanie #deweloperka #budownictwo
PewnyLokal - Cześć, na co dzień zajmujemy się pomaganiem ludziom w różnych sprawach d...

źródło: SESJA AMA

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
Czy zalecacie swoim pracownikom podejście "zdroworozsądkowe" czy też w myśl zasady klient zapłacił za odbiór to wypiszę każdą pierdołę, byleby lista usterek miała 100 punktów. Pytam z ciekawości bo pracowałem z drugiej strony (GW) i trafiały się firmy na odbiorach, które starały się błysnąć wynajdywaniem każdej drobnostki a pytanie o znajomość zasad odbioru pomijały milczeniem. Z drugiej strony były firmy które znajdowały usterkę, potrafiły z klientem przedyskutować jej zasadność i wtedy podjąć
  • Odpowiedz
  • 0
@chrup85: [Szymon Panek] Wszystko zależy od typu zlecenia, po zapłaceniu podatków (np. CIT, PIT i VAT) dzielimy się przychodem ze zlecenia mniej więcej 50/50% z inżynierem.
  • Odpowiedz
  • 0
@Aetemi: [Karol Fudala] Zasadniczo podejście mamy takie, że na wszelki wypadek znajdujemy każdą nawet najdrobniejszą usterkę, a klient zawsze ma możliwość nie wpisania takiej usterki do protokołu odbioru.
  • Odpowiedz