Wpis z mikrobloga

Potrzebuję zmienić tarcze SM-RT70 160mm na coś lepszego pod hydraulikę 105. Trochę zjechałem je przez 5kkm + przepaliłem 2x na wyjeździe w górach. Nie wiem tylko w co się pchać - tarcze szosowe, MTB? Ważę 91kg. Przy okazji wymieniłbym też klocki, tylko znowu problem - jakie? xD Klocki nie są totalnie zjechane, lecz przednie dostały chyba jakiegoś syfu, bo ledwo to hamuje, tył w porządku. Odtłuszczenie tarczy nie pomogło i strasznie piszczy, gdy złapie już tarcie.

#rower
  • 5
  • Odpowiedz
@XpedobearX: jak do lansu to przekładańce alu/stal/alu od DuraAce lub Ultegry, ale nie są specjalnie wytrzymałe. Jak chcesz coś na dłużej to tylko stalowe, np Campagnolo AFS 03 (picrel)... lub te, które masz, bo pewnie są zupełnie ok ;)

A okładziny - te standardowe shimanowskie L05A są git.
ujdzie - @XpedobearX: jak do lansu to przekładańce alu/stal/alu od DuraAce lub Ultegr...

źródło: obraz_2024-06-04_133408702

Pobierz
  • Odpowiedz
  • 0
lub te, które masz, bo pewnie są zupełnie ok ;)


@ujdzie: Na serwisie gość mi wspominał, że pewnie w przyszłości by się przydały jakieś z większą ilością icingu, bo się przebarwiły już od temperatury :D

jak do lansu to przekładańce alu/stal/alu od DuraAce lub Ultegry, ale nie są specjalnie wytrzymałe.


Fakt, pod kątem lansu wyglądają na szybkie xD
  • Odpowiedz
@XpedobearX: serio, stal bez problemu znosi takie przebarwienia. Tak długo jak mają normalną grubość (powyżej 1,6) to ich nie ruszaj.

Przerabiałem ICE techy w enduro i się gną od samego patrzenia, a co dopiero od nieumiejętnego hamowania na szosie. Marudzenie na ten temat od PT: https://www.youtube.com/watch?v=utMchnpW1vo

Osobiście jestem fanem Sram HS2 (są grubsze, 2mm), ale mogą nie działać w szosowych Shimano.
  • Odpowiedz