Aktywne Wpisy
GuPerko1 +30
Hejka, wiem, że większości z Was to nie obchodzi, ale uznajmy to za eksperyment, mianowicie
Planuję zmienić swoje życie, odrzucić lenistwo, wyjść z przegrywu i spełnić marzenie o sylwetce sportowca.
Zmienić nastawienie na pozytywne pozbyć się wszystkie co złego
Chciałbym
Planuję zmienić swoje życie, odrzucić lenistwo, wyjść z przegrywu i spełnić marzenie o sylwetce sportowca.
Zmienić nastawienie na pozytywne pozbyć się wszystkie co złego
Chciałbym
SuperN0vak +2
Moim zdaniem to jak natan wjeżdża na rodziców tj. mame magicala to jest przesada. Jaka by nie była to to jest jednak matka i to nie smaczne, gdy nie ma argumentów (nie wiem jak to mozliwe) i musi sie #!$%@? do jego matki.
#famemma
#famemma
Na wstępie chciałbym podkreślić, że szukam tylko i wyłącznie silnika benzynowego.
Z tego co czytałem, to 1.4 występuje w dwóch wersjach: bez MultiAir (105km, 120km) oraz z MultiAir (150km, 170km). Podobno MultiAir lubi się psuć ale czy jest to regułą? Jakie są koszty naprawy i czy każdy mechanik sobie z tym poradzi? Podobno problemy dotyczą egzemplarzy do 2012 roku?
Czy wszystkie silniki 1.4 nadają się pod gaz? Wiem, że w słabszych odmianach gaz mógł być fabrycznie, ale opinii o nim nie znam (1.75 raczej nie biorę pod uwagę ze względu na bezpośredni wtrysk).
Czy prawdą jest, że niezależnie od mocy, silniki 1.4 palą tyle samo (~7-8l w cyklu mieszanym)?
Zauważyłem, że od 2013 roku zaczęły pojawiać się ekrany. Jakie ciekawe funkcjonalności w nich się kryją? Czy jest on rzeczą niezbędną w Gulietcie?
Czy interfejs bluetooth znajdę w każdym modelu Gulietty? Czy służy on tylko do rozmowy, czy jest także możliwość puszczania muzyki z telefonu?
Na jakie elementy wyposażenia warto zwrócić uwagę? Za co dopłacić, a co odpuścić?
Jak z ceną i dostępnością części? Nie musi być tanio jak np. przy Astrze H, ale nie chciałbym też wydawać tyle co na BMW 😉
Czy szukać tylko aut od 2013 roku, gdzie poprawiono elektrykę, MultiAira i dodano ekran, czy wcześniejsze roczniki też się nadadzą do kupna?
Czy jest jeszcze coś, na co warto zwrócić uwagę, a czego nie zawarłem w powyższych pytaniach?
Szukam czegoś bardzo trwałego do miasta, najlepiej niedrogiego w eksploatacji ale jestem gotowy dopłacić za wygodę, dobre wykończenie i troszkę większą zrywność, a wygląda na to, że Gulietta genialnie się w ten schemat wpisuje 😁
Ogólnie najbardziej interesuje mnie 1.4 170km ale chciałbym mieć jak najmniejsze koszty, dlatego zastanawiam się nad gazem. 1.75 odpada w tym przypadku.
Dobrze rozumiem, że uConnect pojawił się z liftem w 2013 i to są te wersje z ekranem w kokpicie?
Multiair jak jest pod koniec życia to nie ciągnie "z dołu" i klekocze na wolnych obrotach jak diesel.
Co do biue and me
Czyli rozumiem, że kupując samochód przed 2013 nie uniknę tego Blue and me. Ale też zwrócę uwagę czy tam wszystko działa. Dzięki wielkie za info!
@ArpeggiaVibration: 1.4 ma krótszą skrzynię od TBi? W QV przy 140kmh jest 3tys obrotów, 180kmh 4tys, imo nie są to jakieś straszne wartości biorąc pod uwagę że to nie jest autostradowy połykacz kilometrów.
@ArpeggiaVibration: O luj. To faktycznie lipa straszna