Wpis z mikrobloga

@LoginZajetyPrzezKomornika: moglbys uzasadnic swoja opinie? jestem szalenie ciekaw skad taki poglad. dodam, ze absolutnie sie z toba nie zgadzam. Iga jest najwieksza globalna polska marka w historii naszego sportu. i nawet Rober Lewandowski, ktory przez ponad dekade utrzymuje sie w absolutnym swiatowym topie, w bezapelacyjnie najpopularniejszej dyscyplinie sportowej na swiecie, nie byl w stanie wykreowac marki, ktora ma juz Iga, w wieku niespelna 23 lat... Oczywiscie biorac pod uwage "medialnosc"
  • Odpowiedz
Jordan ("synonim" koszykówki), czy Schumacher ("synonim" wyścigów), jest jak Madonna, czy Michael Jackson w muzyce, "wszyscy" o nich słyszeli, starzy i młodzi, i będą słyszeć jeszcze przez wiele lat. Są bezapelacyjnymi legendami. Świątek to kompletnie nie ten kaliber. To właśnie bycie showmanem (w dobrym tego słowa znaczeniu) czyni kogoś marką globalną, którą chcą oglądać i z którą chcą utożsamiać się ludzie na całym świecie. Iga jest IMO kompletnie nijaka w tym względzie, nie wspominając już o Hurkaczu. Ci ludzie są "bezpłciowi".

Iga jest najwieksza globalna polska marka w historii naszego sportu. i nawet Rober Lewandowski, ktory przez ponad dekade utrzymuje sie w absolutnym swiatowym topie, w bezapelacyjnie najpopularniejszej dyscyplinie sportowej na swiecie, nie byl w stanie wykreowac marki, ktora ma juz Iga, w wieku niespelna 23 lat...


@ZwieraczOdbytu: Skąd taka opinia? Jestem bardzo
  • Odpowiedz
@LoginZajetyPrzezKomornika: Świątek w trakcie swojej kariery zdążyła już być ambasadorką Leksusa, Porsche, Roleksa, Lego, Lancome, że już o Huawei czy Oshee, których Bobson też był twarzą, już nie wspomnę. Do zdjęć z nią pchają się gwiazdy Hollywood. Generalnie widać, że luksusowe marki ją chcą, bo najwyraźniej jej obecność działa na ich klientelę. Co już coś mówi o jej statusie.

Mam wrażenie, że jako osoby żyjące w bańce futbolu jako sportu
  • Odpowiedz