Wpis z mikrobloga

@TheSznikers: o kurdę grubo.
W skodzie to nawet narzedzi nie trzeba, przesuwasz dwa plastiki i wyciągasz ramkę z filtrem - tyle :D
wymiana 5 minut, bo nawet nie trzeba czyścić nic bo jest skierowane w dół więc cały syf sam wypada.

w oplu ciężej, trzeba schowek wykręcać, a potem X takich zatrzasków metalowych, ciężko się zmieścić aby wyjąć i wsadzić i ciężko oczyścić.
  • Odpowiedz
  • 0
@Szkodnik1 tu trzeba zdjąć 2 osłony, wypiąć i odłączyć skrzynkę bezpieczników, odkręcić mocowanie skrzynki, następnie odkręcić 6 śrubek o bardzo ciężkim dostępie i dopiero wtedy jest dostęp do filtra. I też jest w dwóch częściach i tak samo opada w dół xD
Najgorzej to poskładać bo trafić w te otwory to masakra.
  • Odpowiedz
@TheSznikers da się to zrobić bez rozbierania tej skrzynki, samo wypięcie tych dużych kostek wystarcza, a na wypadający filtr ten górny mam patent że przyklejam paseczek gąbki samoprzylepnej by ciaśniej siedział i jak się go wsadzi to nie opada i możda wsadzić dolną część
  • Odpowiedz