@TheSznikers: o kurdę grubo. W skodzie to nawet narzedzi nie trzeba, przesuwasz dwa plastiki i wyciągasz ramkę z filtrem - tyle :D wymiana 5 minut, bo nawet nie trzeba czyścić nic bo jest skierowane w dół więc cały syf sam wypada.
w oplu ciężej, trzeba schowek wykręcać, a potem X takich zatrzasków metalowych, ciężko się zmieścić aby wyjąć i wsadzić i ciężko oczyścić.
@TheSznikers Sziet mam 3 BN z 2010, wystarczy jeden śrubokręt krzyżakowy i parę minut. Najwięcej czasu zabiera włożenie pierwszej części filtra, bo #$%@ ciągle spada w dół.
@Szkodnik1 tu trzeba zdjąć 2 osłony, wypiąć i odłączyć skrzynkę bezpieczników, odkręcić mocowanie skrzynki, następnie odkręcić 6 śrubek o bardzo ciężkim dostępie i dopiero wtedy jest dostęp do filtra. I też jest w dwóch częściach i tak samo opada w dół xD Najgorzej to poskładać bo trafić w te otwory to masakra.
@TheSznikers: @Pepu323 u mnie w i30 trzeba tylko wykręcić ograniczniki klapki gloveboxa, wyjąć go z zatrzasków, wyjąć prostokątną pokrywkę od filtra i masz go na widoku ( ͡º͜ʖ͡º)
@TheSznikers da się to zrobić bez rozbierania tej skrzynki, samo wypięcie tych dużych kostek wystarcza, a na wypadający filtr ten górny mam patent że przyklejam paseczek gąbki samoprzylepnej by ciaśniej siedział i jak się go wsadzi to nie opada i możda wsadzić dolną część
Nasz specjalista od wszystkiego. Od kolei, od dziennikarstwa, od wojny, od rigczu. On widział to już dwa lata temu swoim przenikliwym plebejskim umysłem.
#motoryzacja #mazda #gorzkiezale #samochody
jedyne gdzie szło to dobrze to E46 (pod maską za dwoma takimi zapinkami całość minuta) i skoda kamiq
W skodzie to nawet narzedzi nie trzeba, przesuwasz dwa plastiki i wyciągasz ramkę z filtrem - tyle :D
wymiana 5 minut, bo nawet nie trzeba czyścić nic bo jest skierowane w dół więc cały syf sam wypada.
w oplu ciężej, trzeba schowek wykręcać, a potem X takich zatrzasków metalowych, ciężko się zmieścić aby wyjąć i wsadzić i ciężko oczyścić.
Najgorzej to poskładać bo trafić w te otwory to masakra.