Wpis z mikrobloga

Czy ktoś mi może powiedzieć, czy faktycznie DPD nie udostępnia takiej opcji, czy po prostu sklep nie chce wysłać za pobraniem do punktu? Jedno zamówienie - kurier DPD, płatność gotówką - przekierowałem do punktu i paczuszka czeka na odbiór. Już nie raz tak robiłem i płaciłem na miejscu. Ale teraz sklep twierdzi, że tak się nie da. Sprawdziłem dla zakupów o mniejszej kwocie i jeśli wybiorę opcję Kurier DPD (identycznie jak poprzednio), to jest opcja za pobraniem (a potem sam mogę przekierować do punktu!). Ale jak od razu chcę do punktu DPD, to już tej opcji nie ma. Sprawę chcę postawić jasno, wysyłacie ekspresowo za pobraniem (jutro towar ma być na miejscu) albo wsadźcie sobie te zakupy i więcej nic nie kupię. A ten sam towar znajdę taniej na Allegro. #zakupy #kurier #dpd
  • 5
  • Odpowiedz
@SendMeAnAngel: wysłałem paczkę pobraniowa z punktu DPD , kurier 2x wpisał brak odbiorcy ,paczka wróciła musiałem znowu zapłacić, kurier nawet nie pojawił się pod adresem
  • Odpowiedz
Dobra niech się walą, dzwonię do nich, babka twierdzi:

- jak nieopłacone do 16, to jutro nie dostaniesz
- o 16 magazyn przestaje pracować (to kto wysyła??? krasnoludki???)

chyba poprzedniej przesyłki też nie odbiorę, tylko idę szukać towaru gdzie indziej
  • Odpowiedz
  • 0
@SendMeAnAngel
Jak punkt to odział własny, to się da. Jak punkt partnerski, to zapomnij.

A co do terminów, to DPD Kurier (czyli od drzwi do drzwi) ma trzy dni robocze na doręczenie. DPD Pickup (z punktu pod adres, z adresu do punktu lub z punktu do punktu) mają pięć dni roboczych na doręczenie.

A i przekierowanie, to nie to samo co nadanie od razu do
  • Odpowiedz
  • 0
@SendMeAnAngel
Bo są dwa rodzaje terminów, deklarowany (czyli przewidywany) oraz gwarantowany. To co podałem wyżej, to terminy gwarantowane.
Większość przesyłek dochodzi w terminie deklarowanym (zazwyczaj jest to D+1). Jednakże nie można reklamować przesyłki przed upływem terminu gwarantowanego.
  • Odpowiedz