Wpis z mikrobloga

Hej,

Przychodzę po poradę w sprawie zakupu samochodu. Nie znam się kompletnie na pojazdach, dlatego poniżej podaję kilka informacji czego szukam. Być może będziecie w stanie mi coś doradzić albo odradzić...

- 4 drzwiowy i żeby z tyłu zmieściły się dorosłe osoby :)
- będzie używany do celów typu podjechać do sklepu oraz na weekendowe wycieczki, w tym jazda autostradą
- tani w naprawie i eksploatacji oraz żeby spokojnie posłużył kolejne kilka lat...
- najlepiej benzyna
- do 40 tys.

Podoba mi się Renault Scenic sąsiada (ʘʘ) może też być Volvo, Opel, Ford, Fiat i tego typu samochody.

Ważne dla mnie, by nie była to jakaś super okazja, bo jak wcześniej wspominałam nie znam się na samochodach i nie wiem jak odróżnić okazję od jeżdzącej katastrofy ()

Gdzie polecacie szukać oprócz #olx i #otomoto ?

Z góry dzięki za pomoc, a jeśli macie jakieś pytania to chętnie odpowiem.

#motoryzacja #samochody #auto #krakow #pomocy
  • 27
  • Odpowiedz
@Sasanka9:
Volvo tanie w naprawach nie będzie,
na pewno patrz na silnik, żadnych 0.9, 1.0 eco bust itp... kup normalne 2.0 bez turbo, spalanie podobne a żywotność całkowicie inna
podajesz też ogólne marki a nie modele... pojedź sobie na dowolny komis, zobacz co ci się podoba, zapisz, zanotuj silnik i potem poczytaj opinie... tak dla żony szukamy auta teraz, doszliśmy do trzech modeli:
hyundai ix35
ford kuga
peugeot 3008
  • Odpowiedz
@Sasanka9: przede wszystkim to jesli sie nie znasz to musisz znaleźć kogos kto sie zna i będzie z tobą przy oględzinach auta, dodatkowo duża cześć aut można odrzucić już na etapie ogłoszenia. Są firmy ktore zajmują się pomocą w sprawdzeniu i zakupie aut używanych. Jeśli się kompletnie nie znasz i nie masz nikogo znajomego kto ci pomoże to może to opcja dla ciebie. Oczywiście to kosztuje ale może zaoszczędzić kosztów
  • Odpowiedz
  • 0