Wpis z mikrobloga

mircy zajmuje sie tu ktos sciaganiem (+ naprawa?) samochodów ze stanow?

dostalem info od jednego takiego faceta, ze on sprowadza i "na gotowo" ma F30 330i za 50k i f30 340i za 80k i cały dzien mam mozg #!$%@? :) faktycznie za taka cene da sie te auta wyrwac i naprawic i miec? #samochody #copart #mororyzacja
  • 10
  • Odpowiedz
@stary_grat: Z moich obserwacji wynika, że pojazdy o danej wartości rynkowej, mam tu na myśli nasz rynek, z wyłączeniem faktu że były bite, można mieć za ok, połowę wartości. Fakt, że często auta te doświadczyły poważnych dzwonów pozwala domniemywać, że na jednym się zyska, a drugim straci. Dobrze aby ktoś dane auto obejrzał na miejscu.
  • Odpowiedz
@stary_grat: oglądałem kiedyś auto z USA, dokładnie była to mazda 3 gen3. Widziałem jak auto wyglądało w USA. Chłop sprowadził dla siebie, gdzieś naprawił i jeździł. Naprawa wykonana po taniości, brak niektórych wkrętów, inne śrubki, zamienniki itd. Wiec ogólnie może wyjdzie taniej, ale jeśli naprawiać będziesz na zamiennikach, a nie oddasz do jakiegoś ASO gdzie Ci zrobią na ori częściach zgodnie ze sztuką.
Podsumowując może przyoszczędzisz, ale w razie sprzedaży i
  • Odpowiedz
faktycznie za taka cene da sie te auta wyrwac i naprawic i miec?

@stary_grat: da się, chociaż jak na gotowo ktoś Ci auto sprzedaje to ta F30 330i wydaje się dziwnie tania(może to awaryjna 328?). Kwestia farta bo jak trafisz tanio i lekko uszkodzone(wizualnie może być źle, takie najtaniej się kupuje, ale finalnie będą to tylko elementy do wykręcenia i przykręcenia). Wszystko zależy kto i jak to zrobi, bo dużo jest
  • Odpowiedz
@SpokojnyPan: śmiem twierdzić, że wszystkie auta sprowadzane z USA, które wymagają naprawy blacharsko-lakierniczej są ulepami. Ja nie piszę o totalnych złomach, które mają poduchy wystrzelone i wsadzone atrapy itp. Ale jeśli ktoś chce mieć auto nadające się do jazdy z USA taniej niż te, które kupi u nas to musi przyoszczędzić na naprawie
  • Odpowiedz
@stary_grat: moze by sie udalo ale z duzym przebiegiem i golasy bez m pakietu, 328 kolo 50k to moze, ale 330 poliftowe juz nie bardzo, 340 to drogo schodza ostatnio, z tymi 3 to jest problem z rozrzadem, potem problem z napedem jak chcesz xdrive po co sie w to pchac, skoro mozesz miec w okolicy 60-65k giule z 2k18+ albo lexusa isa
  • Odpowiedz