Wpis z mikrobloga

#motocykle

Trochę kusi mnie pojechać aż do Torunia obejrzeć ten motór. Niedrogi Gs 500. Koleś mówi, że dbał, sam czyścił gaźniki, płyny i inne cuda.

Tylko że opony 10 lat.
Nie chodzi o to, że muszę wymienić. Tylko mi tak to nie gra, że ktoś grzebie przy silniku, a jeździ na starych kapciach...

Pułapka?
WolvvloW - #motocykle 

Trochę kusi mnie pojechać aż do Torunia obejrzeć ten motór. N...

źródło: temp_file6477058622269527605

Pobierz
  • 32
  • Odpowiedz
@WolvvloW nic z tamtych lat nie ma hamulców, wiem co mówię, jeżdżę maszyną z lat 80-90( ͡º ͜ʖ͡º)

Może GS jest łatwy do modyfikacji, bo tłuką to od ery kamienia łupanego...
  • Odpowiedz
@WolvvloW: er5 nie ma hamulców w porównaniu do czego? Do cebuli i gsa? Czy do mt z kursu? Skoro robisz projekt to jak będziesz miał chęć to i hamulce możesz zmienić, więc tym bym się nie sugerował.
  • Odpowiedz
@WolvvloW opony to twoje najmniejsze zmartwienie bo je po prostu wymienisz. Musisz jeździć i oglądać całość bo przy starych motocyklach może być więcej ukrytych kwiatków o ktorych nawet sprzedawca ci nie powie bo sam może nie być świadomy.
Nie rozważaj też że pierwsza podróż to już kupno, ja zawsze kupuję za drugim podejściem.
  • Odpowiedz
@WolvvloW: z jednej strony wiadomo że opona im starsza tym gorzej trzyma ale z drugiej skoro jeździł i sie nie zabił to znaczy że jeszcze trzyma. Wiadomo że jak chcesz kupić to musisz wziąć pod uwage koszt nowej opony.
BTW - u siebie w 125cc mam z przodu 8letnią opone, wg internetu powinienem już dawno sie zabić
  • Odpowiedz
@Mawid_Dotyka w Gs z tego co widzę siedzi 110/70 przód i 130 czy tam 120/70 tył. Pirelli angel City 650 zł + zmiana 100-150 zł. 800 zł. Nie wiem skąd wziąłeś te 1500 zł xD

@WolvvloW w tym budżecie trzeba iść na kompromis. Jeśli ktoś sprzedaje takie moto za 3/4k to nie licz na to, że opony będą świeże tak samo jak napęd bo to się komuś nie opłaca. A jeśli będę
  • Odpowiedz
Obecnie rynek tak odleciał, że nie da się kupić er/Gs/cb czy coś z tego segmentu za 3.5k bo po 3.5-4k chodzą strupy.


@zielony_goblin: "Trojaczki na start" to już jest modelowy przykład motocykli przy których zawsze trzeba być ostrożnym, bo są ofiarami swojej popularności. Stąd ja bym wolał dołożyć i kupić CBF500, albo szukać XJ600 od 1998r. Często XJ jest tańsza od przeruchanej CB500, a CBF500 jest w tych samych pieniądzach, co
  • Odpowiedz